Itrim

Tjo!

 Imorse har jag vaknat, och åkt buss, promenerat halvlikadan zombie till Itrim för att träna kl 7 på morgonen! Tur att folket var inte rädda för mig, alltså såg jag inte zombieaktig ut? :)

 Känns ovant att träna på morgonen, eftersom efter jobbet vill jag åka hem direkt till katterna. De ska ju få sin kvällsmat.

 Idag överlevde jag träningen efter två veckor. Än har jag inte fått nån träningsvärk, gulp - får se hur jag mår imorgon. HAHA!!!

 Ha det bra! 

 
Mobilfoto aug-11 när jag o mamma åkte bil till Örebro.



Kommentarer
Postat av: warin

Diggar bilden, allvar.. snygg! Vilken duktig fotografi du blivit! ;)



<3

2011-11-08 @ 13:31:28
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0