Uh! Träningsvärk

Helloj!

 Ojoj här sitter jag och har träningsvärk där o här efter man har tränat duktigt igår på Itrim. :) Hehe!
 Samt har man hjälpt kära Neta igen med hennes lya o åkt till huset för att hämta mera saker, bland annat dessa efterlängtade gardinstångar - när vi kom tillbaka var hon inte sen att sätta upp gardiner! Hehehe!
 Nu ser det mer o mer hemmatrevligt hos henne! =) Har även hunnit ta hundpromenader med Zboys. Synd att jag hade fel skor på mig annars skulle vi kunna gå bra bit runt men nåja... Nästa gång då...!

 Nu är helgen slut och ny arbetsvecka kommer. På torsdag blir det föreläsning om medarbetarskap. Fick mail idag att jag får beviljat semester mellan jul och nyår - JIPPIE!!! Skööönt! Nåt att se fram emot! =)

 
 Ur serien Tundra, den är bara för kul! =)

 Kramkram i höstmörkret!

Kommentarer
Postat av: Neta

Gaaaaah, i fortsättningen ska det faneimej bli ITRIM regelbundet ;) PUSS

2011-11-20 @ 21:33:44
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0