Uppdateringdax!

Hejhå!

 Förrförra helgen skulle jag o Neta till Itrim och träna men det blev inget för min fästmans syrra kom på besök med hundar. Så jag vill helst vara hemma o kolla hur mina katter reagerade över när två hundar kom. Jag stängde in katter i varsitt rum bakom i det trygga nätdörrar så hundar kunde inte jaga dom.
Tova Sol hörde Dennis skälla så hade hon bestämt sig att nätdörren var inte säkert alls så hon hoppade upp överst på bokhyllan ändå var hon inte nöjd utan gömma sig BAKOM alla pussel som jag har däruppe och hoppas på att ingen skulle märka henne. Stackarn... Hon är en äkta hundhatare.
 Marco fattade inte först, ni som känner honom vet att han är tja...småkorkad. SÅ han kom när jag ropade och OJ... hundar! Bäst att se...större ut. Han kurade ihop och burrade upp tjocksvans. Båda hundar blev rädda för honom, haha. Isa gömde sig bakom sin mattes ben och sneglade lite försiktigt mot arga katten. Dennis försökte visa att han är snäll. "hej hej katten!" 
Nej det gick inte hem. Marco valde att sitta på överst garderob och spana hårt på hundar. De var bara så läskiga... spännande! :)  Dennis är en bischon frise´och Isa är en schäfer. De är kattvan också, de har en katt hemma så katter är inte nytt för dom. Självklart oj nya katter, alltid spännande o vill lukta på men tyvärr där punkten vägrade mina katter. Haha!

Nyss helgen har jag hjälpt min kompis flytta - hon har MYCKET saker. Mer behöver jag inte säga. Puh... Hahaha! Jag har hjälpt diska massor glas, tallrikar o ja allt som måste diskas i två dagar ändå var de inte klara. Hon samlar ju på olika konstiga glas så hon har sååååå många! :) Neta har fått också en mycket god granne, Warin som var snäll o ryckt in med lampor när mörkret kom och vi famlade nästan i mörker, gick inte att montera sängen i hopplösa höstmörker. :) Warin har också gett mig diskmedel o diskborste så jag kunde diska vissa som inte fick vara i diskmaskinen. PUH!!!!! =) Nu bor de jättenära varandra. Det roliga var när vi pustade ut på söndagen ( hoppade över Itrim igen, vi skulle vara mer döda än levande om vi har tränat. Kryper säkert därifrån!) Så sa Warin; Jag är hungrig men orkar inte fixa mat. 
Vi stirrade på henne. " Du bor bara 10 meter härifrån!" 
Hon insåg att det var en ovana! HAHA! =D 

 Katter hos mig mår bara bra, snart dags för kloklippning på båda två! =) Jag har spelat lite the Sims Pets, det är jättekul. Har adopterat två hästar därinne som jag har döpt till Storm och Vilmer. Ska prova skicka dom sen på kapplöpningsbanan för hästar önskar ju att få tävla. Haha! Ska skaffa katter o hundar sen, självklart! :P 
 
Ja nu avslutar jag bloggen med lite bilder självklart!

 
Marco i somras, kolla bakgrunden. Åå sommar!

 
 Nu höst i bakgrunden.... Snyft.... Snart snöar det säkert! Urk!

 
 
 Kramkram!

 

 
 

Kommentarer
Postat av: warin

Vilka snygga bilder på¨marco, gillar särskilt den sista bilden! Snygg!



HAHA ja jag är ju så lat som inte orkar fixa käk :P



<3<3

2011-11-08 @ 13:29:58
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

Bilderna <3

2011-11-20 @ 21:36:03
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0