Höstliga hälsningar

Tjoho!

 Det är höst ute och kylan har kommit, frosten har visas på morgonen när jag cyklade till jobbet, brrr.. Det gäller ha bra kläder på sig. Jag cyklar fortfarande tills det blir för kallt eller halt ute så får jag ta bussen.

 Förra helgen har man fått en fin besök från Stockholm, alltså Sara! :) Vi var på Visuell Filmgalan 2011 här i Örebro. Det var trevligt stämning och man fick se vem som vann bästa manusförfattare, bästa regissör, bästa skådespelare, bästa biroll osv osv.... Tror sammanlagt 8 olika priser delades ut. :) Tyvärr hann jag inte se på dessa filmer som visades så jag vet inte vad det handlade om jag var med på filmgalan in i sista sekunden tack vare Saras övertalning! ;) I söndags - alltså inte igår utan förra söndag var jag med på Itrim första gången och tränade. Help... vad har jag gett mig i det?!? Hahaha!!!!!!  
 
 Under nyligen helgen hade jag hjälpt Neta med hämta fler flyttlådor, hon ska ju flytta inom snart. Sen passade man på lite hundpromenader det var ju fint väder under hela helgen.
 Igår for jag och Neta till Itrim och tränade. Det ser ut så vi tränar varje söndag. :) Det är ju enda som passar oss bäst, vid tanke på arbetstider och Itrims öppet-tider. Tur de har öppet en dag i helger iallafall, så det blir ju bäst för oss två. 

 Ja en månad kvar tills bion Breaking Dawn del 1 visas och så två månader + 8 dagar till julafton.  En vecka efter julafton så är det nyår, hej år 2012!!! Sjukt! Var tog sommaren vägen, säg? 

 
Snyft, vackra sommar.... där bilden älskar jag, tog spontant kort då fågeln höll på landa. :) 
Solen, värmen, ljusa kvällar, cykla omkring o slipper busskrångel! ♥
 
 
 Vinter, usch blä! Kylan = mycket kläder på sig. Om man har brått till bussen kan man glömma! Vantar, mössa, halsduk, vinterjacka, just det vinterskor knyta..knyta... sen låsa dörren, sen kan man inte springa heller till bussen utan att halka så det blir en ny gångstil som kallas pingvin-stil för att undvika halka o slå halvihjäl sig väl framme till bussen trött flåsande har man självklart missat! GAAAH! 

Så ni fattar galoppen vilken är min favorit årstid? ;) Hoppas vinter iår är inte hemskt som förra året. Snön kom i nov och höll kvar fram till feb/mars tror jag det var? Och lite snö var det inte heller! Puh! :)

 Ha det bra! =)

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Hehe, jaa SOMMAR SOMMAR SOMMAR! <3 Suck, urk till kylan och Vinter! Blärk! :P

Jaa, taaaack för senast ;). Snart är det dags för ITRIM yes! PUSS - JÄD <3

2011-10-18 @ 12:46:17
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Linda

Ni är duktiga som tränar!! Jag som släpar benen efter mig bara för att komma ut utanför dörren!



2011-10-19 @ 13:26:27
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Warin

näää jag fattar inte alls vilken årstid som är din favorit? Vinter va? ;) hihi



nej men ja hoppas vinter blir ok i år.. Hösten brukar va jobbiga men i år känns hösten inte så farlig tycker jag.. =)



KRAM

2011-10-23 @ 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0