12-12-12

 
*ASG* Ja det kan man ju undra?! =)
 
Jaha ja, idag är det 12-12-12! Nåt magiskt över det? Nej, jag har bara jävla nackspärr! Sovit inget vidare bra inatt, suck... Svårt hitta bra sovställning! Drack massor vatten - var ju törstig som slutade med att jag måste upp och kissa sen. GAAH! =)
Men lill-tomaten mår bra och lika busig som alltid! Sparkar, voltar och gör pole-dance med navelsträngen eller ja vad nu h*n gör inne i min mage.
I måndags har man varit på vårdcentralen, för provtagning det var galet massor med folk trots kl 8 på morgonen! Ett hav av pensionärer! Det tog en timma tills det var äntligen mitt tur. Hoppas Levaxin-värden ser bra ut! =)
 
 Ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Haha, skön anka!!!

2012-12-15 @ 09:02:35
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0