Kattfnatt

 
Hej hej!
 
 Såja ja, nu har man ringt till Jourkliniken - eftersom jag fick aldrig svar på mail snyft! De bad om ursäkt och berättade att de hade mycket att göra. Det förstår jag, kliniken öppnade i måndags så det måste varit massor ståhej här veckan! =)
 Nu har man fått tid för fina Tova Sol imorgon kl 15.45. Håller tummarna för oss! Håll tummarna att jag hittar vägen dit, vid tanke på min lokalsinne är dött, samt att prover visar sig bra för min älskade drottning!
 
 Det blir spännande också se hur Jourkliniken ser ut! Nybyggt och allt! Lite längre att åka men det är inget, ca 2 mil och man åker mest motorväg då bör det gå fort och bra!
Tova Sol lär nog inte känna igen vägen. " Pust, jag som trodde vi skulle till veterinären... nä nu är resan lite aning längre. Kanske till snälla mormor och få lite kött?" sen blir hon väl snopen. "Fan också, det är veterinärbesök! Jag skulle ha litat på min magkänsla!" Hehehe!
 
 
 Gammalt bild, då vi bodde i Vivalla! Tova Sol var ca 7 år gammal då! =D Sötnos! Hoppas prover kommer visa bra imorrn!!! Jag avskyr gå runt och vara orolig över henne vid tanke på åldern och vår kamp mot struman! Tova Sol, du gör din matte gråhårig! =)
 
 
 Marco, min lille buse! Fotot togs förra året tror jag. På sista tiden har han varit mycket intresserad av kranvatten! Jag lämnar litet rinnande så lekte han med framtassar så att det skvätte överallt sen dricka lite direkt ur kranen! Han var helt imponerad över hur vattnet försvann ner i märkliga hålet! Det måste forskas mer, anser han! =)
 
 Marco har en ny hobby: Vattenlek tjohooo! Kanonkul! Men att försöka ta ner pennor från bordet ligger fortfarande på topp! Det bästa han vet!
 
 Nog skrivet, nu ska jag fortsätta jobba. Min lilla rast är slut.
 
 Ha det bra, folks!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Jaa, intressant o se hur läget är där! Hoppas bra service o allt precis som Bista!!! SES! KRAM

2012-12-21 @ 10:10:18
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0