Liten rapport älskade nattpigga tomat! =)

Tjenahopp!
 
 Gäsp...! Trött idag! Jag sov inte mycket. Lill-tomaten hade bestämt sig leka karate samtidigt fick jag nästäppa också, mindre trevligt när man försöker sova... När jag lyckades somna väcktes jag av dumma väckarklockan. Suck! Hoppas jag kommer sova bättre sen inatt! =)

 Igår har man varit hos MVC o träffat min barnmorska efter nästan 2 månader! Alla värden ser bra ut alltså järn, socker, blodtryck osv... =) Har även mätt min mage för första gången. 24 cm. Sen lyssnade hon barnet och sa hjärtljudet var bra det också. Återbesök 3 januari. Då ska jag träffa en annan barnmorska för min barnmorska ska opereras då och måste vila - jag vet inte vad för operation, men nästnästa besök kommer vi träffas igen.
 Vägde mig hos MVC, hick! 63,6 kg. Det måste vara vinterskorna som vägde en del - det är min teori! =D
Ska även få en remiss till USÖ vet inte exakt när, för att mäta mig och barnet om jag kan föda eller det får bli kejsarsnitt småningom. Det brukar man få om man är under 150 cm lång. Då får man se vad det blir! Äsch, nån väg ut ska Lill-tomaten komma förr eller senare - det blir bra ändå! =)
 Jag jobbade lite igår efter MVC, sen hem och åt tacos med maken. Åå vad gott med tacos! Jag blev alltför mätt, uuujjj!!! *rap* Svårt att sluta äta när det var SÅ gott!!!! Hihi!
 
 Ja nu ska jag fortsätta jobba och försöka kväva bort gäspningar. Nu är jag inne i vecka 25! Ca 15-16 veckor kvar till Lill-tomatens nedkomst! Ofan!
 
 Ha det bra ute i snön! =) Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Hahaha du och skoteori, din tok! Ofan, ja redan, mer än halvvägs ... Sjukt att de går fort, HOPPAS att snön håller å gå bort helt när Tomaten kommit. Allt blir enklare med de mesta juh :P Jag väntar på posten, julklappar till MRS Tomat o Lill Tomat :P KRAM

2012-12-05 @ 11:12:00
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

hehehe..
känner igen det med mat..
då man äter ngt som e vansinning gott så äter man mer än vad man orkar...
o sen en bra stund efteråt så ojar man o tycker att man e dum som åt för mkt... :P

nää du.. det e då inte dina vinterskor som orsakar att du väger så... håller med neta pådetta.. din tokfia... hihihihi ;D

kram på dig min goe vän...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0