Jaha - helgen är över!

Hoya!

 Jajamän nu är det en ny vecka....

Helgen har varit bra. Jag & fästmannen tittade på bio i fredags "Mästerkatten" i 3D. Det var mycket välgjord bra film! WOW med andra ord! Upplev ni, 3D på bio och se Mästerkatten. Gillar ni Shrek, då kommer ni absolut inte bli besvikna!

 Lördag for jag o fästmannen till Neta o hundar, varit där några timmar sen lämnade han mig kvar så jag, Neta o Warin hade mysig kväll med massa godis o snack. :) 
 
 Söndag var det lugnt, jag o Neta hann besöka hennes mamma kort stund. Sen hem igen och då blev vi helt knäppa. Tog vin och whiskey. Massor fotobilder på oss via webcam - åhh jag kunde inte sluta skratta när vi såg hur vi såg ut efteråt! Zboys tog det med ro när vi larvade oss. De är vana. Borde stå i deras merit under MH "mycket tåliga vid människolarvigheter!" 
 
Sen är helgen slut. Snyft!!! Nåja, nukommande helg är jag o fästmannen bjudna till grannen uppe på födelsedagfest. Hoppas det blir kul! =D 

  Ha bra, sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Neta

Hehee, helt riktigt ... Deras MERIT o CV borde vara mycket lång då, moahahaha! Tack för senast, alltid underbart att ha dig här XD!!! KUL att du ÄVEN kan blogga korta inlägg, moahahahahahahaa ;) PUSSIS! <3

2012-02-09 @ 16:59:09
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0