Årets första inlägg! =)

Hejhå!

 God fortsättning!!!!

 Ja nyårsafton är redan över, och min semester slut. Här på jobbet och har en kort fikarast vilket är skönt! :)

 Här blir en kort årskrönika 2011 för min del...

  Lugn januari, feb månad. Mycket snö!

 Mars - JAAAA!!! Jag fick körkort! Dessutom fyllde jag år det förståss. :)

   Mmm... naturen blomstrade....


 Fick väl en rejäl solsting, köpt kattvagn och ny sele till Marco! ;) 

   Sommar... Tommy la nya plattor på vår balkong - blev snyggt! =) 


 Kattutställning som vanligt!  Örebro har man kattutställning två gånger om året, en gång på vintern och en på sommar. Tyvärr vann vi inget men hade det ändå trevligt! =) Marco tyckte hellre vara hemma och reta Tova Sol.

  Har aldrig maken sett till en dum bussförare som bestämde göra U-sväng på en vanlig gata och självklart satt den fast! Kunde inte åka framåt eller bakåt.... efter 20 minuter, med lååånga köer från alla håll fick två person hjälpa bussföraren komma loss! Fick de buss-körkort i flingorpaketet eller?!?

    Branden får man inte glömma heller i somras! 13 juni att vara exakt! Misstänkte sängrökning, och nu har grannen flyttat. Tror hon lär bo i någon form av bostad med tillsyn eftersom hon kan inte bo själv tycker vi. Fara för sig själv och andra.... 

 
  Förlovning 8/8-11! Var verkligen total överraskad och glad! =) 

    Sensommar... Var på Oset och fotat lite där o här tillsammans med min fästman och min mamma som var på besök i Örebro några dar. 
 
    Höst... med lite övertalning av min goda vän Sara följde jag med henne till Visuell Filmgala, hade jättetrevligt! Men däremot min klädsel var hemsk! Jag klädde på mig verkligen in i sista minuten!!!!!! GAAAH! Ful ful ful.... 

  Boda borg får man inte glömma heller! Hade jävla kul därinne, snacka om rejäla träningsvärk dagen efter. Ååå, längtar komma tillbaka dit o ge några banor en eller fler revansch! ;) 

  Bio, efterlängtade film Breaking Dawn, part 1. Bra filmat! Har läst Twilight böcker, självklart är böcker alltid bäst än filmer. Kul att se o jämföra.... 

 
 Jul och Nyår! 

 Ja så där ser min årskrönika 2011!

 Spännande o se vad 2012 har att bjuda på.

 Ha det bra, folks!

Kommentarer
Postat av: Neta

Härlig inlägg. Verkligen, diggar den maximalt! Bra sammanfattning juh, men du glömmer att nämna min födelsedag, Zboys?! MOHAHAHAHA EGO här Skojja ba du vet .. Bilder gillas hårt! PUSS

2012-02-09 @ 17:12:15
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0