Zeldafeber!

Tjappo!

Nu är man inne på vecka 3 av det nya året! =) 
På sistone har jag lirat Zelda rätt mycket, nu har det hänt massor roliga grejor därinne i spelet! Ibland när jag fastnar så ber jag min fästman vara med och hjälper till, han är en proffs på sånt. Sån samtal kan gå till... F = jag, och T = Tommy.
F = Hjälp mig! Jag vet inte hur jag kommer dit!
T = Har du provat gå där vägen? ( kollat zelda-karta)
F = Ja men vi kom därifrån förut, vi HAR varit där. Det går inte!!!
T = Nej vi kom från annat håll du tänker nog fel nu..
F = Jaså ( börjar bli sur och visar hur man tänkt sig, det visar sig ofta T har rätt!) Jaså ja... 

Jag har tydligen usel lokalsinne i tvspelet! Så illa är det?!? =) Hihi!!!

 Under helgen har man tagit ned jul ljusstakar från fönstrar, plockat ned lite julsaker så nu ser man fram emot våren och påsken! =) Har även hunnit med besöka ett par vänner under helgen, det var trevligt!

 Imorse har Tova Sol väckt oss, tur det annars skulle vi ha försovit oss! Tack, drottningen! =) 


Vår lilla väckarklocka! Går inte att stänga av förrän hon får sin frukost! ;) 

 Katter mår bra. Tova Sol har varit hemsk pigg på sista dagar, härligt att se. Hon busar mycket med sin leksak som är nu tydligen hennes favorit; lila bläckfisk! ;) 
Marco mår bra -  han har varit klok och inte vält ner fler blomkrukor! Hihihi!!! Hans favoritsyssla på sista tiden är... förnita alla kvittospappren! Ibland blir de till smulor. =) 

 Snart måste jag sätta igång med träningen igen! 
... och har fortfarande beslutångest ska jag anmäla Marco till en - eller två dagars utställningar? Så länge har tre vänner svarat på det.. Två vänner tycker man ska ta två dagars utställning och en vän tycker räcker gott o väl med en dag. Hmm hmm!!! Svååårt! Måste anmäla snart. GAAAH!!! 

 Ha det bra!
 
 
 



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vår fina Nova är också en duktig väckaklocka.suck. Lägg undan allt spel och börja motionera:).

2012-01-18 @ 22:32:31
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Neta

Brrrr till TVSPEL o DatorSPEL! MOHAHAHAHAHA ;)

2012-02-09 @ 17:08:02
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0