Bröllop 28/7!

Halloj!

 Ja nu är man gift! I lördags gifte jag och min gubbe i Julita kyrka kl 16. Vi for från Örebro till Julita i en limo det var häftigt! Det finns TV, frukter, drycker och gott om plats för min make att sträcka ut benen! ;) 

 
Bruden! 

 
I limon - nygifta! Åker mot Båsenberga för att äta middag och fira! 

 

 I väntan på trerättsmiddag som var kanongoda allihopa ( och fjärde rätt var naturligtvis den heliga bröllopstårta!) Vinet serverades smakade himmelskt! Till och med en gäst som dricker inte vin sa att den är enda han kan dricka! Hihi! Min mor sitter bredvid Tommy, och bredvid mig sitter min far. De syns inte i bilden hihi!

 
Tårta-dax! =) Gott!

 Tack för bilder, Räkan! Hoppas jag får fler bilder sen av vänner och släkt för jag har inga bilder själv. Hade inte ens tid att fota! Hehe!

  Ja nu är man gift och har ett nytt efternamn som man får vänja sig med tiden. Hihi!
 TACK alla som kom på vårat stora dag och delade med vår kärlek och gläjde! ♥

 Kram // Herr o fru Karlinen

 

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till giftemålet!! Vad vacker du var och stilig Tommy var!!! :) Hoppas på fler bilder att beundra! :) Grattis igen och all lycka till er



Kram!

2012-07-31 @ 19:46:18
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: warin

frida karlinen.. haha det tar tid att vänja sig :p



<3<3

2012-07-31 @ 22:38:07
URL: http://www.warin.in
Postat av: Sessan1

Åhh så fint bröllop. Grattis till er båda!



Jag vill också gifa mig.



Hur gjorde du med all planering och allt som hör till?



Allt bra med dig annars då??

2012-08-01 @ 00:46:35
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Bröllopsmagasinet

Då får man gratulera! :)

2012-08-01 @ 07:53:30
URL: http://www.brollopsmagasinet.se
Postat av: Johanna M

Jättevacker du är i bröllops klänning, otroliga vacker paret också :) lycka till med framtid,lycka,kärlek!!KRAM

2012-08-03 @ 08:16:40
Postat av: Jenny M

Fina ni e!! Efternamn passar ihop. Bra! Grattis!

2012-08-03 @ 15:11:46
Postat av: pezze

ni ska få lite bilder av mig, men först måste jag fixa min jävla datorn som har fuckat opp sig o blivit mkt seg..

så surfar nu på en seg gammal bärbar datorn så...

men sen ska du få några!! :P..

pöss o kram

p.s: du såg så vackert ut i klänningen o håret o sminket... :D

Postat av: Neta

Det var så underbart - Era Stora Dag! vilken lycka Ni var/är så vackra/stiliga!

MASSA med KRAAAAM

2012-08-14 @ 15:37:04
URL: http://wisserangels.se
Postat av: AFLA

Fiiin och fint med nytt efternamn! :)

2012-08-26 @ 12:31:44
Postat av: Anonym

Fina bilder från bröllopet! Glad att ni gift er och en unge på väg!! Ska skicka mina bilder på ert bröllop till dig!:-) pussx5

2012-09-26 @ 22:33:17
Postat av: Anonym

Fina bilder från bröllopet! Glad att ni gift er och en unge på väg!! Ska skicka mina bilder på ert bröllop till dig!:-) pussx5

2012-09-26 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0