Äntligen fredag!

Jippi!!! Ska jobba till halv fem sen åka hem och njuta av det är HEEEELG igen! =)

 Blir spännande med kattutställningen på söndag i hans grupp är det 9 st korthåriga huskatter anmälda - hoppas de 8 st är honor. HAHAHAHAHA!!!!!!! Tror knappast det, jag har känn på mig att Marcos fiende.. ehum jag menar... hans motståndare Turbo är med! Han vinner senast, självklart med hans snygga färg och kropp. Turbos ägare bor i Örebro, så man får räkna med möta dom ibland. Hihi!  Även Findus, en van tävlare som har vunnit många priser självklart bor hans matte i Örebro. Våra katter har mött varandra många gånger. Tuff konkurrens där! =D

 Imorgon ska jag fira L på hans födelsedag. Sen tar man nog lugnt och laddar upp mig inför söndagen! :) 

 Trevlig helg, folks! Hoppas ni får solig väder i helgen!


Kommentarer
Postat av: warin

Heeja, heeja Marco!! ;)



Yeah ha en uuunderbar helg!! har laddat upp helg med att handlat chip + dip, lite choklad.. Mumma.. Härliga helg! :P



<3

2012-03-02 @ 20:50:52
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

TACK för senast <3<3<3 MARCOMANNEN är bäst oavsett resultat! Det vet vi, PUSS i MASSOR!

2012-03-04 @ 21:30:47
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0