Internationella kvinnodagen

Hej!

GIRLPOWERS!!! Vi med tuttar har makt idag! Det blev 3 (!) tårtor idag på fikat i jobbet, för att fira kvinnodagen. =D Jag sa till min kollega som skötte fikat, ironi nog en man... " Försöker du göra oss feta istället eller?" Han skrattade! Hehehe!

 Igår fyllde min lilla söta systerdotter Felicia hela 10 år gammal! Oj oj... Jag skickade SMS till Felicia, hon har egen mobil, kontantkort självklart och grattade från mig och Tommy. Hennes svar var "Tack vad snälla ni va" är det en slags liten varning hon blir snart en tonåring, om tre år?!? *S* 

 Snön kom idag och snön gick bort... Inte mycket till saknad. Jag längtar efter våren, sommar, värmen och all irriterande flugor! HAHAHAHA! Fästingar, broms, blodiglar, pissmyror saknar jag nog inte direkt.... :)

 Ikväll ska jag bänka vid teven och se på en skitbra tvserie som heter Revenge, på kanal 3 kl 21! Spännande, mycket intriger och hämnd!!!! Uj uj.... gillar det! =)

 Ha det bra! 

 
 Kvinnodagen idag, då ska jag minsann sätta in en passande bild på mig! ;)

 

 
 


Kommentarer
Postat av: warin

haha diggar bilden på dig! :P



fästingar usch, nej inte något som jag längtar efter direkt :P ska nog allt fixa sån där droppe åt pälsklingar mina så att de slipper fästingar i sommar!!



<3<3<3

2012-03-08 @ 20:12:49
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

Hihihi, verkligen tonåringsvarning! S sött!!!

Jaaaa, GIRL POWERS!!!! SES! Puss

2012-03-09 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0