Kul helg! =)

Hejhå!

 Ja nu är helgen slut. Vad fort det gick! Jag minns väl när jag slutade i fredags tänkte jag " äntligen helg..." sen vips borta. What? Måndag idag?!? *S*

 Ja så här var min helg.

 I fredags; dansa av lyckan att helgen har kommit! For hemåt, min fästman kom hem lite senare för han tvättade sin bil Harry det var många som tänkte samma sa han. Lång kö. Oj oj... Sen hade han åkt till Marieberg på bokrea så han överraskade mig med att ha köpt hela Twilight-serie böcker till mig! =D ÅÅÅ, tack älskling! Vad glad jag blev! Jag älskar dom böckerna. Jättebra! Diggar Alice! ;) Puss puss tack, Tommy!

 I lördags; fortfarande helg och njöt av det. Jag och fästmannen odlade om några växter till större krukor. Sen for jag till Lanna för att fira min kompis lillebror som fyllde hela 26 år! Hade kanontrevligt som helst! Jättegod middag och tårta. Mumma! Tack tack! =D * Åkte hem mätt och belåten*

Igår; ännu en härlig helgdag med fin väder men tyvärr var jag mest inomhus - nämligen på kattutställningen! Tyvärr vann Marco inte i hans klass, det var fyra hanar och alla andra tre var i bruntigre eller bruntabby färg och såna brukar OFTA domare vara förtjust i, eftersom de ser mer som en huskatt. Självklart. Så fick Marco 4:e plats. Mimer, den sluge vinnaren vann 1:a plats och fick tävla vidare mot andra katt Stephanie ( hane mot hona) och så Stephanie vann BIS. Och det roliga var att Mimer och Stephanie har samma ägare! Självklart hoppade hon av gläjde. Jag sa till henne hon hade visst en bra dag. Då sa hon glatt " ja, det var Mimers första utställning, vad kul att han vann och sen Stephanie BIS!" ( Varför kunde hon inte anmäla Mimer nästa gång så kanske Marco kunde hamna 2 eller 3:e plats?! Hihihihi!!!!)  Nää, men kul för henne. Vi satt bredvid ( var burgrannar) och pratade lite. Jag pratade även med en kvinna som visade sig vara medlem i kattforumet också. Vad roligt! Jag tyckte jag kände igen katternas namn. Jaa! ;)
 Marco skötte sig annars jätteduktigt! Stolt över min lille stjärna! (Som borde komma till BIS i mina ögon.) 
Tack snälla Räkan som hjälpte mig lite med att bära saker och gjort mig sällskap hela dagen! 

 Imorse vaknade jag och öhhh, är det måndag? Var tog helgen vägen? Typ! ;)

 Ha det bra, folks! 
 

Kommentarer
Postat av: warin

ja synd att marco kom sist!



Låter som du hade en bra helg!! ;) :D



Krampuss <3<3

2012-03-05 @ 19:10:54
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

Marco Mannen är bäst o finast iaf ;). Han kom först i mina ögon - så han har redan vunnit, han har för mycket värdighet i sig som inte ens går att värdesättas att domarna blev blind å inte såg han alls, inte konstigt ;). Tack för senast, skitskönt att man kunde ses i helgen o nu framåt i veckan :P.

KRAM

2012-03-06 @ 08:21:34
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0