Snyft - en sjuk vecka!

Hej!

 Förbannande influensa hade flugit runt lite och bestämt landa hos mig! Så här veckan har jag legat i soffan och sett på många dåliga TVprogram, spelat lite i Facebook och tyckt synd om mig själv.
 Idag är jag något bättre eftersom febern har släppt men istället kommer hostan på besök. Jaja, alltid något... Snart bör jag bli frisk, eller hur?!? :)

 I lördags har jag tagit Harry ( fästmannens bil om ni undrar) och åkt till Marieberg med Neta - tack för hjälpen när jag köpte två nya byxor! Neta är kanonbra att vara med när man shoppar, eftersom jag är en hopplös fall. När fort man är i Marieberg så ändrar jag priotering direkt i min huvud ungefär så här " Error - omstart - nu till Bokia - sen till Djurmagasinet - sen åka hem!"
 Med Neta kan min hjärna inte lura mig med omstart. :P   Då får jag lite kläder hem, jippi!!!
Hemma hos henne kände jag redan mig lite konstig men tänkte inte på det. Trodde det var bero på värmen i hennes lägenhet. Men i måndags jobbade jag då kände jag mig verkligen dålig. Jag struntade i och bjöd hem Warin hos mig, pratade och åt lite gott då kände jag mig helt färdig. Fick säga hejdå till henne tidigt sen direkt till sängs. På tisdagmorgon = SJUK! 

 Nu ska jag krya på mig i soffan och väntar längtansfullt efter kl 21.00 då börjar premiär ikväll för tvserie Criminal Minds! Äntligen är de tillbaka. Revenge spelar jag in, då är problemet löst! =) 

 Ha det gott, folks och håll er friska!!!! ;)

 
 Gammalt foto då min fästman tog kort på... det där är typiskt mig att sova i. Jätteskönt sovställning! :) Jag måste ha tydligt somnat vid manga läsning, kolla boken vid min huvud ha ha! Vet inte när fotot togs, för 2-3 år sedan kanske? :)

Kommentarer
Postat av: pezze

krya på dig gumman!!! :)

fattar inte hur du kan sova i den ställningen!!!! :O



kram

Postat av: warin

KRYA på dig!!!



Inte kul alls vara sjuk! KRAAAM

2012-03-17 @ 14:37:22
URL: http://www.warin.in
Postat av: Linda

Gud..hur kan du sova dubbelvikt?! Du är verkligen speciell, gumman:). Krya på dig!

2012-03-17 @ 22:53:57
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Neta

Skönt att du är FRISK nu iallafall :D Skönt å kolla filmer / serier dock! :P

2012-05-08 @ 10:28:39
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0