Sökes...

Tjoho!

 Tisdag idag, JIPPI. Ikväll kommer Desperate Housewives tillbaka på kanal 5! Det blir den ALLRA sista säsong! Tror min fästman är mest glad när DH slutar. Han hatar när jag tittar på den. Han råkar ibland kolla vad jag tittar på tv och säger med grimas - Urk, är inte DEN DÄR serien?!? :) 

 Ja vad söker jag?
SNÄLLA, om ni kan hitta eller vet vart man kan köpa så ge mig gärna TIPS. Jag har länge sökt och längtat efter min favoritfilm som tydligen inte kunde hittas?
Filmen heter " 9-5" med tre kvinnliga skådisar Dolly Parton, Lily Thomplin och Jane Fonda. Jag har sett den många gånger när jag var liten. Älskar den! På engelska tror jag den heter " Nine to five". 
Vill gärna ha svensk textat! Om ni vet något, så hotja! =)

Ha det bra, folks!

Kommentarer
Postat av: pezze

hej gumman..

har försök hjälpa dig o kolla runt på nätet men verkar inte alls finnas ngn med sv.text... bara eng,spanska o italienska så!!! :/



men ska försöka hålla ett öga på denna filmen om det dyker opp någonstans!!

kram

Postat av: Tomaatti

Åh, tack snälla Pezze! Ja, med extra ögon så kanske man kan hitta filmen?!? =) Hoppas! :P

2012-03-07 @ 07:57:48
URL: http://tomaatti.blogg.se/
Postat av: Neta

Jaaaaa, du vet jag redan försökt, men du ... Testa på Blocket + Facebook, de ska ju ha sidor "sökes" o dylikt. Värt o kolla upp d! PUSS

2012-03-07 @ 10:18:55
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

Ännu en som håller ögonen öppen efter 9 - 5 filmen! ;)



hojtar till om jag hittar den n-stans! ;)

2012-03-08 @ 14:39:41
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0