FAME

Helloj!


 Under helgen har det varit kul och mindre kul!
 I fredags såg jag, Neta o min arbetskollega Anna Fiona på FAME föreställning, den var WOW bra! Alla skådisar var imponerande bra!!!!
Sen cyklade jag hem i raketfart eftersom min kompis Sara var redan hemma hos mig o väntade på lilla jag ska komma hem. Hon skulle ju se Fame dagen därpå. :) Vi satt och skvallrade till 2 på natten! Oj oj. =)

 Lördag: Vi spelade Zelda och YEEEES!!!! Vi besegrade den seglivade bossen i Zelda Skyward Sword. YEAH!!!
Sen åt vi i Edessa, en restaurang nära mitt hem, sen drog vi in till stan. Sara till FAME och jag mötte Räkan för att se på bio Roxy " The Hammer". Filmen handlar om en amerikansk döv man som blev berömd för sin brottning som sen utvecklades till MMA. Matt Hamill som kallas för the hammer. Jag trodde filmen skulle vara sisådär men hade visst fel. Det var intressant och bra film faktiskt! Rekommerar er se den.
Efteråt drog vi alla döva till Bishop pub och tog ett par öl, snackade. Jag drack bara en öl och sen halvt som jag gav till Sara för jag började må inte bra. Därefter spydde jag. ( I toan, jag ställde självklart inte o spydde framför folk nejhej!) 

 Söndag: YES jag skulle åka med o hämta valpen trodde jag. Det visade nog jag led av lätt matförgiftning. Misstänkte det var nog nåt jag åt på Edessa! =( Jag fick kuta till toan flera gånger. Tur jag inte spydde mera, bara en gång i puben. De resten kom ut andra hållet. BRAAAAK!
 Så jag missade det roliga bilresa o valpen Rosa. Snyft!!!! Sen ännu sämre; Sara måste åka hem till Stockholm. Ännu mer snyyyft!!!  Tur att magen blev bra ganska fort, på kvällen törs jag äta middag. :) Det gick bra. Skönt!

 Idag har jag köpt biljett till FAME åt min fästman - alla har tjatat på honom hur bra den är. Till slut suckade han och sa " fixar du biljetter?" till mig. Hahaha! Karlar! :P
 Det visar sig att ALLA föreställningar är slutsålda. Jag såg på kvinnan bakom föresäljningsdisken. "Slutsålda!" Jag pekade på ordet. Hon nickade. Jäklar!  Sen skrev jag om det finns kanske EN plats kvar? De flesta brukar sitta 2 och 2, eller 3 o fler. Sällan man går dit på teater ensam ni fattar.
Det visade sig jag hade tur. ENDA ledig biljett kvar var till 1 juni kl 19.00. Jag köpte den utan att blinka. Jisses! =) Synd, för jag hade tänkt köpa till mig och min syrra också men nåväl! Min syrra jobbar ändå den 1 juni sa hon. Dåså! Men hon lovar iallafall hålla ögonen öppna ifall nån plats råkar bli ledig så ska hon försöka boka.
 Min fästman får tyvärr gå dit ensam. Hoppas han tycker om FAME! *håller tummarna* Jag stryper honom om han kommer hem och säger "Det är sådär, vad ser ni egentligen hos musikalföreställningen?" då är det nog hans sista mening! Hihi!!!

 Mina katter mår bra. De tillbringar mycket på balkongen, mest Marco nu när det är varmt o skönt ute! :)
Själv mår jag finfint efter magproblem. Skönt!

 GRATTIS till min syrra N på 30årsdag idag! Hipp hurra hurra! Välkommen till 30årsklubben! 

 Ha det bra, folks! 

 
 Åh, vilken minnen! Zeke som valp! ( Han fyllde 3 år i lördags!) GRATTIS!
Nu har Neta ny valp hemma hos sig, lilla söta Rosa! Henne ska jag nog träffa småningom! ;) 

 

 

Kommentarer
Postat av: pezze

ojoj... det var ju otur att du skulle åka dit på detta magskiten... :S

men tur du mår bättre nu...

kram...

Postat av: Neta

Jaaa fyfan, skönt du 'r bättre, huvudsaken!!! loooove <3 och ja fan FAME!!!! Tommy kommr att digga den! absolut! KRAM

2012-05-24 @ 18:47:05
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta

förreesten, fyfan fluffig Zeke var!

2012-05-24 @ 18:48:13
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0