Hurra helg!

Tjoho!!!

 Åh skönt fredag idag! =)

 Det blir kul helg, eftersom ikväll kl 19.00 ska jag se på FAME tillsammans med min kompis Neta o min arbetskollega Anna-Fiona. Tycker kul att A-F vill titta på det! Hoppas hon lär sig ännu fler nya tecken efter FAME? Hihi!!!
 Sen ska jag cykla hem och krama ihjäl min hedergäst från Stockholm, Sara! Hon kommer hit för att se på FAME imorgon kväll. :)

 Så imorgon blir det nog mycket skvaller, skratt och tvspel. ;) Sen på kvällen åker vi in till stan, så ska Sara se på teatern, medans jag och en annan kompis Räkan ska se på bio " The Hammer" på Roxy.  Min fästman ska på sin kompis Jimmys bröllop så han lär nog vara borta länge! Hoppas han får det roligt!

På söndag lär nog Sara träffa andra vänner som bor i Örebro, lite utflykt för henne innan hon åker tåg tillbaks Stockholm medans jag åker en lång bilresa upp till Boda med Neta, ST, Lars o 3 hundar. På hemvägen blir det 4 personer och 4 hundar i bilen! En hund varsin? Hihi! Neta ska hämta hem sin stor efterlängtade valp Rosa! Ännu en grand danois... som jag kan inte hålla i kopplet! Tur man har Zeke som jag KAN hålla i när vi tar hundpromenader. :) Neta får hålla två GD, hon! Och jag blir nog mästare på att avläsa hennes läppar sen! Ja som sagt - det blir kul helg för min del. Säkert trött på måndag. Som vanligt! Hahaha!

 Neta - jag drömde imorse om Rosa. Att hon blir en GIGANTISK hund. Får se om drömmen blir sann? :) Då blir du väl glad??? Risken kanske min dröm blandar ihop med Rosas pappa Sue? Hmm men nej det såg inte ut som Sue. ;) 

             

Jag ritade Zacco och Zekes siluett förra året, snart ska jag fixa en till Rosa? ;) Men kanske gör en ny till Zacco, eftersom jag tycker Zaccos siluett blev inte så bra. *kräsen jag!* 

 TREVLIG HELG!!!

  

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:D. Vill springa fler lopp! Men nerverna håller nog inte för det;).



Å, vill också se fame. Jag hoppas den visas i Göteborg också.

2012-05-18 @ 23:40:18
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: warin

Tycker att siluetter på hundar blev bra ju :D



ja nyfiken på fame! ska se den på torsdag!! :P

2012-05-19 @ 13:43:50
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

<3 <3 <3 skön dröm :) synd du ej var med :/ men mkt att ta igen snart! pussis

2012-05-24 @ 18:43:42
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0