Tomatfröet växer...

Helloj!
Dax för uppdatering va? =)
Dagarna har rullat på, och det närmar sig för min tandläkarbesök den 20:e nov. Bläh! Hoppas jag klarar mig undan hål och elände. =)
 
Katter mår finfint! Min make har varit på öl - och whiskey festival igår på Conventum Arena. Han berättade det var kul, mycket folk och han mötte några bekanta ansikten där! Har smakat olika öl och whiskey.
 Själv gick jag o la mig tidigt. Hade haft föreläsning om medarbetskap hela dan igår med jobbet från 8.00 till 16.00. GÄSP!!!! Slutkörd!
 
 Nu kommer det min några magbilder. =)
 
  V. 10
  V.13
 V.16
V.22, tog foto i onsdags.
 
Jag börjar känna mer och mer av lill-tomaten. H*n gillar möblera om sitt rum på konstiga tider, som på nätter t.ex. Då har jag lite svårt att somna! =)
 
 Förra helgen har jag varit i Stockholm och hälsat på kära Sara och hennes katter Stellan och Fanny. Jag o Sara var på National Museet i lördags, hade visning på teckenspråk av Justyna J. Temat var "Slow Art" det var mycket intressant! Sen därefter promenade jag och Sara på Gamla stan och kollade lite, var inne på Sci fi butiken. Jag tror absolut min make skulle ÄLSKA den lilla affär, massor med fantasy, sci fi, rollspel ja massor nördiga saker! Han kommer säkert vara där tills affären stänger då måste man släpa ut honom! HAHAHA! Köpte två seriealbum Elvis. =) I söndags var vi på pingst kyrkan. Sara vill så gärna dit på gudstjänst så jag fick släpas efter. Det var ok, lite för mycket halleluja för min smak. Två timmars gudstjänst i trästol. Min rygg värkte. Dit igen? Nej, nästa gång får Sara gå dit själv! Jag stannar hellre hemma i hennes lägenhet och väntar! =)
 Sen hittade jag två ammingsbh, köp 2, betala för 1. Bara 199 kronor! Ja varför inte! GAAAH skönt! Hihi!
 Därefter åt vi på Kungshallen sen for jag hem till Örebro. Det var Stockholm helgen det! Tack för allt, Saragumman! ♥ Spenatsoppan var supergod!
 
 Ja nu ska jag njuta av helgen! Trevlig helg, folks! =)

Kommentarer
Postat av: pezze

ojojoj..
nu börjar det verkligen synas att du har en bulle i ugnen nu :D
tycker hela du e söt... :D
kram

Postat av: Neta

Hehee, superfina bilder <3 Spännande å se när HON kommer ... * *obs det är bara min gissning, kära folks* * :DD

2012-11-19 @ 11:47:38
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0