Snart kommer drottningen hem!

Hello!
 
 Nu är det inte många dagar kvar tills jag får hämta hem Tova Sol!!! HURRA! Hon trivs annars som en drottning hos min mamma. Skönt det, än sitta på UDS i en liten bur nähä vem vill det? =)
 
 Dagarna rullar på, jag jobbar som vanligt. Min mage växer lite grann på sista dagarna börjar jag känna något under naveln oftast på kvällar. Det är säkert tomatfröet som börjar vinka! Hihi! Ultraljudet närmar sig också, den 24:e! Spännande blir det. Min illamående har äntligen ebbat ut, har bara lite kvar känningar men inte dock så farligt. Har inte ätit Postafen i en vecka. Skönt!
 
 Marco har varit hos veterinären förra onsdag och tagit bort tandsten samt fått öron rensat. Nu har han tillfälligt hollywood leende samt rena öron! =)
Naturligtvis hade det hänt nåt hos veterinären. När jag hämtade honom fick jag möta av chock hur han dreglade massor! Man kunde se dregel-snören hängande. Vad är det nu då? Veterinären berättade att de skulle söva ner honom då och fixar tänder började han liksom bråka lite och råkade bita sig själv på tungan. De blev tvugna ge honom lite lugnande först innan de kan söva ner stackarn. Ja... det är så typiskt Marco! =) En klumpigare katt får man leta efter! Tur att han verkar inte vara värst påverkad av skadan på tungan. Åt lite långsammare bara men dagen därpå åt han som vanligt! Och tungor brukar läka fort! Nu är allt glömt! =)
Min lille klumpeprins, vad gör man med dig?! Blir du smidigare eller klumpigare med åren? Hihihi!!!!!!
 
 Ha det bra folks! Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Neta

Läskigt att Marco bet sig själv, men skönt att det var just hos veterinärerna då de vet ibland bättre än oss dödliga :) Ja, din mage växer o växer ju, hoppas på 2 ;) *KRAAAM*

2012-10-22 @ 19:09:39
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0