Lite klotter =)

God kväll!
 
 Passar på skriva några rader innan prinsessan vaknar och kräver MAT! =)
 
 Jag måste bara säga hur underbart det är att ha eget tvättmaskin! Har tvättat bort en del. Mössor, vantar, halsdukar och massa annat. Jäkla skönt! Vinterkläder ska sova i klädkammaren fram till nästa vinter.
 
 Gulp, imorgon ska jag till BVC, och vara försökkanin med pratkartan och NA kommer för att göra repotage. Spännande och nervöst. Tur att Evys snälla gudmor följer med, så jag kan koppla av medans Neta gullar massor med prinsessan. =)
 
 Ja nu ska jag sitta och koppla av lite innan Evy vaknar då blir det amning + mjölkersättning sen hoppas jag hon somnar igen så får vi alla lite skönhetssömn. ❤
 
 
TV: Puss puss Evy!!!
TH: Jag har gått ned massor i vikt efter förlossningen och magen försvann rätt fort. Amningen är underbar! Lite nervös när jag slutar amma en dag... då lär jag gå upp igen. =)
 
God natt, folks! ❤

Kommentarer
Postat av: Neta

ÅÅÅhej! Vilken dag idag!!!!! Äventyr max! ;)) Nu får vi se vilka bilder som kommer med i NA tidning nästa vecka, du får blogga om det idaaaag / imorgon :P
Haha, skitkul va de.. MYS o få vara med Evy massor då. Jäkla mallig när det gick bra o natta henne helt o hållet utan mjölk + napp o på "främmande plats" .. En gudmors uppgift lyckades ;).
TACK för jag fick äran o vara med idag! <3 <3 <3

2013-04-25 @ 20:47:09
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta

Förresten, du är jäääävla smal!!!!!!!!! ;))

2013-04-25 @ 20:58:13
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0