Rolig Marco

Hejhej!!!
 
 I söndags softade jag i ena fåtölj och såg på Gladiatorerna repris på tv4 play med teckenspråktolkad.... Marco sov gott på min knä, mysigt eller hur? Sen tog min make min mobil och tog kort på Marco så att jag skulle kunna se från hans vinkel hur tokigt han låg! Man skrattade varje gång man såg bilden!
 
 
Hahahahaaha! Bästa bilden på länge!!!! *ASG*
 
   Helbild på oss, tyvärr stolen skymmer lite för Marco...
 
 Efter jag o maken skrattade mycket hade Marco flyttat på sig, han tyckte väl vi var dumma och solade sig lite grann. Mysigt!
 
 
Dumma matte.... dumma husse...!!!
 
 Idag är det EXAKT en månad kvar till Lill-tomatens beräknade nedkomsten! =D  Ihhh!!!! Spännande!
 
 Ha det bra! =)

Kommentarer
Postat av: pezze

fy vilka elakingar ni e ;P
men nu får väl soffjäkeln komma hem te er snart.. det e ju strax mars.. :P

ja.. vet att det e en månad kvar till tomatfröet ska sprängas ut ur din stackars muttan ;)
håller tummarna jag att allt går finfint...
pöööössssss

Postat av: Neta

Härliga bilder på Lill Ruffy!!! <3

2013-02-26 @ 20:04:40
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Linda

Skratt...han har format sig så fint efter din gravida kropp. Jag tycker det ser så förbaskat söt ut:).

Svar: Ja katter har verkligen anpassat sig hur de ska ligga på mig nu när jag har stor mage! De MÅSTE bara ligga hos matte, eller hur? =) Hihi!!!! De är sååå härliga, båda två Tova Sol och Marco! <3
Fridolfina

2013-02-26 @ 22:09:12
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0