RTG och MVC

Hej!!!
 
 Såja, igår har min kära mor åkt hem med min Pomodoro! Nu ska hon sköta min bil som en skatt i en månad och passar väl på göra olika saker som hon inte kunde tidigare utan en bil. =)
 
 I tisdags har man varit på USÖ, min mamma följde med. Tur! De har inte ordnat tolk IGEN! *morr!!!*
Fick vänta lite extra längre tid ca 40 minuter för det kom in några som är mer akuta som behöver röngtas. Till slut var det mitt tur, det hela tog max en kvart. =) Röngtades stående och liggandes sen färdig. Nu väntar man på få svar av läkaren om jag kan föda eller om det blir planerat kejsarsnitt. Det tar nog några dagar upp till en vecka tror jag.
 
 Igår har man varit en sväng hos MVC som vanligt. Vägde mig. Toppen... jag har gått upp sammanlagt 10 kg. Det måste nog vara skorna eller hur? Vinterskorna väger en del! Tänk på all fodral, tjocka gummi, skinn, snören..! Hihi!
Har tagit blodprov också för att kolla min medicin, skönt slippa labbet det här gången! Min BM frågade om jag törs låta henne ta blodprov på mig. Ähh jag är van sa jag. Kör hårt bara! =) Nu väntar man också på svaret av läkaren hur Levaxin ser ut, om min medicin fungerar bra eller behöver höjas. Jag tror nog allt är bra för jag känner mig OK! Sen har de tagit en ny rör med blodprov för att kolla hur med barnets blodgrupp och min blodgrupp så det inte "krockar med varandra" om det visar sig pappan och barnet har samma blodgrupp medans jag kanske har annat bla bla... 
 Sen kollade BM om barnet har huvudet nedåt. Det gör lill-tomaten. Ska återbesök 5 mars för att kolla igen inte h*n vänder eftersom nu ska huvudet alltså ligga nedåt. Undra hur ungen mår? Inte precis kul ligga där upp och ner i några veckor till? =P
 
 
Tänker på dig, Neta och dina 3 hundar! De två kan vara Zacco och Rosa. Sen det där lille Zeke som bjäbbar....! Fniss fniss!!!  ♥ 
 
 Ha det bra!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Bebisen tål allt eftersom det är du som är mamman ;)
Snart 1 mars!!!!!!! Heja heja!!!!

HAHA skön serie!

2013-02-21 @ 13:26:58
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0