God fortsättning år 2013!

Hej hå!
 
Ja nu glider vi in år 2013! Nyårsafton har varit lugnt hemma med maken och katterna.
Först drog vi till Eurostop och handlade lite gott nyårsmiddag där mötte vi två andra döva par som jag har inte träffats på flera år. Kul! Småpratade litet om allt. Sen hem och fixade nyårsmiddagen. Mums! Därefter spelade jag lite The Sims 3 Årstider - en dataspel och Tommy kämpade vidare med sitt tvspel Hitman. Klockan tickade fram till 00.00. Jag var rätt trött men vill inte missa tolvslaget! Hihi! Skålade med alkoholfritt vin Chapel Hill tror jag det heter. Gott!! Sen när vi tittat lite på fyrverkerier från fönstrarna tyckte jag det var bra så, då la jag mig och somnade! =)
 
 
 
Skål! Jag och min nyårsdricka! =) Tova Sol låg på min knä. Mysigt!!!
 
 Jag har jobbat litet här veckan och nu har jag lunchrast. Sen jobba lite fram till jag slutar, därefter har jag en vecka ledigt!!! Tjohoo!!!! Jobbar igen 14 januari. Jag tänker minsann njuta! =) På måndag blir det en sväng till vårdcentralen igen för att ge blodprov - medicinkontroll som vanligt och nästa fredag blir det en besök hos tandläkare. Mindre kul. *muttrar* Jag har mycket tandsten enligt dom. Suck! Bara att ligga där och lida.
 
 Igår har man varit hos MVC och träffat en annan barnmorska eftersom min barnmorska har ledigt. Det blev att man mätte min mage, lyssnat på barnets hjärtslag, gett urinprov och lite blodprov och så blodtrycket. Allt ser bra ut! När barnmorskan skulle mäta min mage skulle hon först känna hur barnet låg. Jag trodde hela tiden huvudet var uppe och fötter nere men det visade sig Lill-tomaten har vänt sig. Det knölen jag kände var nämligen en fot! Vilken rejäl fot! Jag som trodde det var kanske huvudet eller så. =)  Måste nog ärvt efter sin pappa redan! HAHAHA!!!! Tommy kände efter och tyckte det var häftigt!
 Ja ny tid hos min vanliga barnmorska 24 januari. Då är jag i vecka 31! Oj oj det närmar sig! Just nu är jag inne på vecka 29.
 
 
 
Lite svårt att spela datorspel när Marco måste ligga där och se gullig ut! Puss puss på magen!

Jag har missat anmäla honom till kattutställning som ska pågå början av feb. Sur på mig själv! Nåväl jag får gå dit och titta och anklagar mig själv för min teflon-minne! Gråååt!
 Trevlig Helg!
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Åfan redan 29! =)) Jaa det ä ju skönt o bara softa på själva nyår!
Det kommer fler kattutställningar, raring ;))
KRAM

2013-01-04 @ 14:31:58
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0