Lite helgskvaller

Hola!
 
 Helgen är slut, de roliga är slut. SNYFT! Min kära Stockholm-gästen har åkt hem igår kväll! Alltid trist att hon åker, har alltid försökt övertala henne flytta hit! *fniss* Tack för allt i helgen!!! =)
 
Snälla Tova Sol har värmt upp gästsängen medans vi väntade på hon skulle komma! Tova Sol gav luftmadrassen bra betyg.
 
 
I lördags jobbade jag ett par timmar, under tiden hade Hedergästen tagit kul bilder på Marcofjanten! Fniss!
 
  
Den sista bilden var skön! Man nästan tror Marco såg en spöke? Eller någon som går omkring naken hemma? Herrejisses!!!
 
 Under helgen har man hunnit varit på IKEA, MIO och EM för att kolla lite på möblerna. Har köpt hem en ny byrå - skönt! Byrån som vi har hemma hade pajat. Alla botten i lådor hade rasat ned. Nu är byrån nermonterat och ska slängas till återvinningen. Den nya har vi monterat upp igår. Det blev bra! =)
 
 
Skit i röran till vänster tack! Beundra byrån till höger. =) Hihi!
 
 Nu är det bara soffan som vi kollar efter - hörnsoffan som vi har är helt trasig. Jag är innerligt trött på det och min make har sagt rätt länge " ja men jag ska laga den." vilket blev aldrig gjort. Nu ska den slängas och köpa hem en ny. Sen gäller det att möblera lite om lägenheten, därefter blir det säkert snyggt och bra!
 
 Imorgon har jag ledigt från jobbet tjohoo! Ska till Föräldragruppen, vi ska prata lite om förlossning och se nog på en förlossningsfilm som min make blir nog inte glad över. HAHA!
Därefter ska vi till USÖ direkt till SMVC. De kollar upp mig om jag ska ha vanlig förlossning eller blir det planerat kejsarsnitt? Forsättning följer... *blink*
Därefter är det ingen ide att jobba, då är det bara fåtal timmar kvar tills man slutar. Därför lika bra ta ledigt!
 
 
Jag, vecka 31 ( snart 32 på onsdag!)
 
 
 WEEIII - kattutställningen närmar sig! Nästa helg då jäklar blir det kul! För mig ja, inte för Marco. Han vill hellre vara hemma och reta Tova Sol.
 
 Ha det bra, folks!
 
 
       
 Sant så sant!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pezze

byrån ser inte alls så dumt ju!!
passar bra där..
o jajaj jqg ska inte bry mig om röran till vänster om bilden ;P
ojoj.. vilket stort mage du har fått nu... :P

men hoppas ni får tummen ur ärslet o fixa en skön soffa nu snart!!!
kram på dig

Postat av: Neta

Snyggt de blev ... Gillar byrån + lampan tillsammans :P
Snart är de massa bebiskläder där py! *love* ;)

Jaaa, HEJA HEJA SARA ska flytta hit, ja ja!!! :P

2013-01-24 @ 10:59:20
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0