Evys bilresa

Tjoho!
 
 Igår har man åkt en sväng till Evys faster och firat hennes födelsedag - som egentligen är imorgon men då jobbar hon - så det blev lite firande igår istället! =)
 
 Evy var lite sur först bilresan till Vingåker. Tur för henne ha mamma bredvid och fick roa henne massor. Hehe! Halva vägen böjade hon bli trött och sov lite.
   Mmm... tummen är gott!
 
 Där åt vi jordgubbstårta, mums! Pratade lite, fikade och Evy blev ordentligt gosad av sin faster/gudmor ordentligt. =) Evy fick några nya kläder i stl 68. Jättefina o söta. Man vill nästan sätta dom direkt på Evy men tyvärr är de lite för stora än. Evy har stl 56 fortfarande men tror snaaaart testar vi 62 och se om det passar henne. Vissa kläder i stl 56 börjar bli trånga. Evy bara växer! Sötnos!
 
 På hemvägen sov hon ganska fort när hon har speglat sig själv klart och smakat på filten så bestämde hon sig att sova! Sov hela vägen, nästan framme vaknade hon själv.
 
  
Zzz... Skönt, på väg hem!
 
 Evys faster Nina sa hela tiden: " ÅÅ vad Evy är så glad... så snäll... luktar jättegott! Inte lukt från nån spya som de flesta bebisar."
Hehehe! Kul se Nina gosa med Evy, även hennes hundar var rätt coola. Dennis, bischon friese, älskar barn så han vill hela tiden lukta på Evy och la sig på ryggen - redo för att bli klappad på magen! Schäfern Isa var inte imponerad över Evy. Isa luktade lite sen jaha aha. Gäsp! =)
 Väl hemma var jag rätt trött så maken var snäll som tog hand om Evy. Jag la mig först, känns jättekonstigt! Jag var van att sova när Evy somnat. Tommy höll på natta henne. Jag vaknade av bebislarmet. Ibland vaknar Evy liten stund och somnar igen. Men då sprang Tommy in och sa " sov du, jag tar Evy." WOW! Jag slocknade och vaknade kl 3 inatt och tänkte " Va, har Evy somnat? Vad är klockan?" Hehehehee! =) Såg att alla sov. Jag smög o kollade Evy sen gick jag på toan och därefter somnade jag igen.
 
 
2013-07-07, Örebro - Vingåker - Örebro. =)
 
Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0