Marco Ruffy, 5 år

Hoyah!
 
 Idag fyller knäppisen, clownen, matglad Marco 5 år!
 
 
Alldeles nyinflyttad, nyduschad Marco. Mars 2009 ( hans exakta ålder vet vi aldrig han blev hittad ute på gatan)
 
Marco, sommar 2013 - en riktig soffpotatis!
 
5 år - men ändå i Marcos sinne tror han fortfarande han är 1 år. Lekfull, knäpp, rolig och klumpig! =)
Han har börjat sakta acceptera ha Lill-matte härhemma. Tova Sol var snabb med att acceptera en bebis hemma hon har luktat, gnidit sin huvud mot Evys huvud eller fötter. Marco höll sig avstånd. Nu har han sakta närmat sig, sovit bredvid mig när jag ammar Evy. Luktat lite på Evy när hon satt i babysittern. Tidigare höll han typ 2 meter avstånd och låtsas som ingenting. Stackarn!!! En känslig kille Marco.
Han är mycket bra på att hoppa nu jämfört med han var ung då kunde han knappast hoppa upp till matbordet smidigt. Dumma höftdysplasi som han har, men att han var envis och vågade fortsätta hoppa trots han har krockat, ramlat och skadat sig som såg ut göra ont men han tog allt bra. Nu idag hoppar han jättebra. Det är sällan man ser honom ramla då är det mest för han missar avståndet. =)
 Min lillbuse! Hoppas han och Evy kommer bra överens småningom och finna roligt att leka tillsammans! =)
 
 Puss på nosen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pezze

<3 grattis lilla marco.. :-)
hoppas det går bättre obättre mellan evy o marco..
trodde det skulle vara tova sol som skulle reagera o hålla avstånd, men tji fick jag... :-P

kramixx på dig
P.S: skaffa instagram så kan du bildbomba där med bilder på dina katter o Evy!!! :-)

Svar: Nu är jag med IG, nöjd? =) Hehe!
Fridolfina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0