Lilla tösa!

Hej!
 
 Jag och lilla tösa är hemma från BB. Tänker bara skriva kort här att vi mår bra. Förlossning och allt annat får jag skriva senare.
Fick en dotter 18/3 kl 14.44, 48 cm lång och 2960 gram, världens finaste tomat! <3
 
 Jag fick sån som kallas sfinkerruptur - så de vill se till jag klarar mig själv med att göra det vanliga; kissa och bajsa. Det är självklart man kan göra eller hur? Men efter operationen kunde jag inte ens göra det enklaste sak i världen! Som om jag har glömt hur man gör. Till slut funkar det igen. PUH! =)
 Tösan har inte fått namn ännu mår bra, har bara lite lite aning gulsot så vi ska ha återbesök BB imorgon och kolla hennes gulsot-värde. Hoppas det visar sig bättre.
 
 Skönt vara hemma! Men samt lite nervöst! Första natt ensamma, inga vänliga barnmorskor som kommer in när man ringer på röda knappen eller allt är så färdig framme saker som behöver som mat och medicin. Lite lyx på BB. =)  Vi kommer nog landa in i nya rutin, det gäller bara att lära oss!
 
 
Jag och Lill-tomaten som kallas numera för mest tösen eller tösan tills hon fått ett namn!
 
 Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Neta

*love*love*love*love*love*love*

2013-03-21 @ 19:29:52
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

tänk att du e mammanu o tommy e pappa nu!!!
helt otroligt :-)

ta det coolt nu o försök o koppla av o bara mysa med lill-tösen nu.. namn kan ni komma på så småningom.. ej så´bråttom än... :-)

på bilden ser lill-tösen sööttt ut.. måste se lite bätte bild på lill-tösen ngn dag...
kram på er!!!!! :-)

Postat av: therese holm karlsson

Grattis till era lilla flickan, nu kan ni börja njuta av babytiden, grattis! :-)

2013-03-21 @ 19:54:25
Postat av: Anna Fiona

Sötast i stan ju!! Kan inte tro att hon äntligen är här :) :) :) :)

2013-03-21 @ 21:37:07
Postat av: Dara

<3 Ofattbart se henne ute! Hoppas tösan återhämtar sig bra från gulsot och så dig som ihop-lappt. Säkert allt uppochnervänt hemma nu. Skriiik, blöja, mjölk, gos-mys.:) Smält in allt typ. Jag försöker det...;);* Kraaaaam!

2013-03-22 @ 07:19:06
Postat av: Jenny M

Söt tös! Nu får ni härliga tider med skratt. Barn är så roliga! :)
Grattis än en gång!

2013-03-24 @ 06:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0