Solig söndag

Hejhej!
 
 Vilken härlig söndag! Känns som våren är här. Uuuunderbaaart!!! =)
Jag och min make åkte till Eskilstuna för att ta ett titt på en barnvagn, som vi fick tips av makes föräldrar - min svärföräldrar alltså. En knallröd fin barnvagn som används inte mycket.
Vi tog titt och kände lite, provkörde. Allt såg bra ut då köpte vi den. Ja, nu är jäkla barnvagn klart!!!! Härligt!
 
   
Vår nya (beg.) barnvagn! Tommy måste alltid forska detaljer på varje pryl vi köper hem. Hihi! Marco vill leka bebis!
 
  Fick av svärföräldrar, jättegulligt! Ja helt perfekt för Lill-tomaten ha på sig när vi åker hem från BB!
Lustigt nog var att imorse drömde jag om att jag var i Grönland och tog ett bild på två isbjörnar! Så när svärmor visade upp dräkten tänkte jag genast på min dröm! Hehe!
 
 
För att lugna ner era nyfikna funderingar hur min mage ser ut nu - TADAA!!! Här är jag och Lill-tomaten, vecka 37! Fotot togs i onsdags 27/2.
 
 Imorgon kommer soffan. YES!!!!!! Är utless på att sitta fåtölj här! =D
 
 Ha en mysig söndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Neta

Barnvagnen blev ju helt perfekt! Rött och allt! Du är verkligen jättestor, härligt & sjukt spännande o se vem som dyker ut!
BAMSEKRAM

2013-03-03 @ 22:23:54
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Anonym

Haha! Marco ser så kul ut liggande med sina stora och oförstådda ögon i er fina barnvagn.

2013-03-05 @ 23:45:03
Postat av: Dara

Ops, ett inlägg före helt utan mitt namn, nu vet du dock. Puss puss

2013-03-05 @ 23:47:08
Postat av: Dara

Ops, ett inlägg före helt utan mitt namn, nu vet du dock. Puss puss

2013-03-05 @ 23:47:12
Postat av: Linda

Å...en tomatröd vagn:). Undrar om det finns mobil, en sån som man hänger ovanför babysäng eller i vagnen, av tomater? Ni skulle vara de enda med en sån, tufft. Stor kram

2013-03-06 @ 20:21:40
URL: http://www.nakit.webblogg.se
Postat av: AnnaFiona

Hoppas soffan är skön! Är den också röd? ;)

Svar: Nää tyvärr ingen en röd soffa! =) Soffan blir lite fördröjd... leverans problem - suck men när fort den har kommit ska jag sätta upp foto härinne så ni får se! =)
Fridolfina

2013-03-09 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0