Utmaning dag 9

Oj redan dag 9?!? Dagens utmaning blir; Mitt sovrum (bild)

 Ja nu har man tagit nyligen ett par bilder på mitt sovrum! Här får ni se.

  
 Som ni ser det består tre bokhyllor av böcker, serietidningar, pussel... Ja de är mina! ;) Min sambo har sina böcker i vardagsrummet. Han har inte så många som jag.  Bilder är klickbara! 

 
Jag längtar efter jag o sambo köper ett hus så ett rum kan vara ett bibliotek! Med mysig fåtölj, bra läslampa... Ahhh... *drömmer*
Såja nu är man klar! Ny utmaning imorgon! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med dessa bamsesamlingen ;) hade samma men för kalle tidningar. Verkligen praktiska!



Minns dessa pussel, de var kul och lägga. Saknar att pussla, kanske får man komma och låna något av dem. Hahaha.. men du vågar väl inte låna ut dem till oss som har barn & hund. Haha.. Men det var ett fint rum ni har. kram!

2011-01-27 @ 10:53:49
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Neta

;P du och dina samlingar :P

2011-01-27 @ 21:13:07
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0