Äntligen fredag!

Yeah!

Fredag igen! =) Jobbar lite sen ska jag till Lanna och ha liten trevlig tjejkväll/ vara hundvakt också till Zboys. Blir nice med lite omväxling efter jag har varit sjuk, och sen jobbat massor. Äntligen får man vara social. =)

 Min fästman kommer hem lite senare än vanligt ikväll, han är på en byggmässan i Stockholm. Via videosamtal verkade han ha det kul därborta. Vad bra. :)

Katter mår finfint. Marcos värsta pälsfällning börjar lugna ner sig - HALLELUJA! Men nu ser det ut som Tova Sol börjar fälla. Alltid något.. Help! Hahaha! De har varit mer och mer ute på balkongen. Tror de märker också våren börjar verkligen komma för att stanna! Våren innebär det också att Marco ska snart vaccineras. Fick brev igår från djurkliniken, påminnelse för Marcos vaccinering. Bra va? :) Det brukar ske i april. På tal om brev, fick ett brev igår, som var trevligare än all räkningar; jag och Tommy är bjudna till Tommys brorsons dop den 9 juni! Då får jag träffa lille Yngve! =)

Har läst ut en bok när jag legat sjuk hemma; Beastly skrivet av Alex Flinn. 
Den är lätt att läsa, jag läste ut den på några timmar. Gullig och rolig bok, handlar om skönheten & odjuret som ni många känner igen... Men det gäller om NUTID, alltså killen som blev odjur försökte plastikoperera sig men gick inte. Fick surfa in på en chat och gnällde att han var en odjur som aldrig fick finna sin riktiga kärlek. Såna saker. :) Som sagt, gullig bok. 
 Just nu läser jag igen manga ONE PIECE! Längesedan man läste dom, så man fick verkligen friska upp minnen! Jättekul! ;) Längtar efter One Piece nr 60 ska komma. GAAH!!!!! 


 Trevlig Helg! 

  
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Wiioooo, snart är de massor böcker som du måste läsa ifatt som JAG gillar ;) ;) Så läser jag DINA sagan om isfolket ;) PUSS!

2012-05-08 @ 10:27:35
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0