Äntligen mars!

Hello hello!
 
 Jag är på jobbet nu, allra sista dag för året tjohoo!!! Sen mammaledig till nästa år. Det känns...konstigt!
Har sjukanmält mig här veckan, tisdag till torsdag eftersom slemproppen har gått i fredags gjorde min make lite nervös så han tyckte väl jag ska stanna hemma. Okej okej. Jag jobbade i måndags sen hemma tre dagar, rätt skönt måste jag säga. Lite långtråkigt kan det bli. Men jag försökte vila iallafall min trötta rygg och fötter. 
 Idag blir det kort arbetsdag sen hem! =)
 
 Jajamän, nu är det mars! Våren är inte långt borta! =)
Exakt om:
3 dagar kommer äntligen soffan! Längtar!
4 dagar är det dags till MVC som vanligt.
5 dagar ska jag till USÖ och träffa läkaren, då får man veta om jag ska föda fram barnet eller blir det ett planerat kejsarsnitt.
13 dagar är min prövotid på körkort över efter två år prövotid! JIPPI!!
24 dagar tills Netas lilla vovve, drottning Rosa fyller hela 1 år!
25 dagar är det BF för Lill-tomaten!
29 dagar till Påskafton.
30 dagar är det min födelsedag!
 
 Vilken månad va?
 Hihi!!!!
 
 Ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: pezze

men vad fan.. har du redan haft körkortet i snart två år?!?!?!?!? :O:O :O

jisses....
men grattis i förskott te tvåårskörkortsdagen.. :P

men mars e fullt opp ser jG :P
swköj!!! :)

Postat av: Neta

Wow, en händelserik månad blir det! ;)
Tack för senast, KRAAAM

2013-03-02 @ 11:22:15
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Johanna

Ojoj det händer mycker i mars...njuta nu av att vara hemma nu innan lilltomaten kommer :) ta ett mage bild så nyfiken nu :) Jag måste fixa körkort nu snart också men frågan är när..Måste vara hård mot mig själv :) Massvis kramar från Tyresö Johanna

Svar: Ja, det är också dyyyrt att ta körkort! Säkert en vacker dag får du körkort! Det är aldrig försent, Johanna! Heja heja! =)
Fridolfina

2013-03-02 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0