Viking Line

 Hejhej

 Jag ska åka snart in till stan, råna banken ( lite grann, alltså tömmer jag på eget bankkonto och sticker.)
 Sen mot bussen, vid fabriksgatan och åker med Viking Line-buss kl 12.40 prick! 

 Har packat i väskan men den ser ut som på bristningsgränsen! På grund av jag hade lagt liten vagn i, som jag kan släpa med mkt sprit hem hi hi. Samt min ryggsäck lyckades jag stoppa i så det ser ut som jag ska åka båt i evigheter! 

 Väskan
 Min älskande väska, hoppas alla sömmarna håller!

 
Imorgon är det nog bättre på hemvägen för då har jag ryggsäck där ska alla glas vara i. Vin och så, öl och kläderna ska vara i väskan, med vagn så det blir praktiskt. HOPPAS jag! *S*

 Tar lite bilder på Tova medans jag väntar på min sega datorn startar. Allvar, min dator är SEG, lika seg som en gammal tant går över gatan när man åker bil och har brått till jobbet. 

 Svartvit Tova     Ljuva Tova
 Jag kommer att sakna dig, Tova! Första natt utan dig! 

Jag har skrivit en låååång lapp till Räkan, som ska vara kattvakt, märks att jag är så mammig av mig. Gör så och så, inte så och så där... Öhh? *S* 

 Ihh, buss 14 kommer om 27 minuter, eller försenad vem vet? Dags för mig att pussa Tova adjö och kolla allt härhemma är väl i sin ordning sen sticker jag. 

 Jag är nervös, är rädd att jag skulle glömma biljetterna hemma, leg, eller nåt så att jag och Karro inte kan komma ombord på båten. Hade mardröm i morse om detta! Vi var först på en fest hemma hos Kia, och hade trevligt. Sen hade vi plötsligt bråttom till bussen, för Viking Line buss åker om 5 minuter. PANIK. Vi sprang som galningar och då såg jag det var i Gnesta vi sprang.. Öhh? ( Min hemstad) ... 
 Då såg vi bussen, och försökte stoppa den. Chaffis stannade snällt, och vi såg till vårt snopna min, att det var bussen till Malmö. 
 Inte alls rolig dröm! 
  Nu måste jag andas djupt och ta det coolt. =) 

 Ha't bäst. Trevlig helg!

 Tack Räkan att du ställer upp vara kattvakt! 

 KRAMKRAM!

 

 

Kommentarer
Postat av: Räkan

Just nu, Tova Sol ligger på min knä och gör mig sällskap när jag surfar den här datorn. Hon är så snäll mot mig och lite kelsjuk men härliga katten!

*Kramar*

2006-08-26 @ 21:33:59
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Neta

NU FAN ska den komma med hit .. CEPE ! Puss

2006-08-30 @ 22:07:11
URL: http://zeta0891.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0