Aj vad det sved!

Träff av Neta! Aj vad det sved

Tio första:
Första bästa kompis: Tobias
Första bil: Har inga bil
Första kärlek: Tobias
Första husdjur: Hamster Tove
Första semester: Efter min student - var jag i Cypern med en god vän
Första jobb: Biblioteket, och hoppas jag kan stanna där många år till.
Första köpta skiva: Om det gäller DVD så, låt se... Monsters Ice tror jag.
Första riktiga kärlek: Min Tommy
Första piercing: Har inga
Första konsert: Där kan vi glömma. *hoppa över*

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Igår, drack några öl.
Sista bilfärden: Igår
Sista filmen du såg: Sinbad
Sista ringda telefonsamtal: Neta
Sista bubbelbadet: För längesedan, jösses....
Sista spelade cd: Märkligt, har aldrig sett nån cd som spelar?
Sista kyss: Med Tommy, i fredags
Sista gången du grät: Några månader sedan nåt...
Sista måltiden: Idag, fiskgaratäng med mycket citron. Mumsfilibaba

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Nej

Sju saker du har på dig:
1. Underkläder
2. Kofta
3. Tröja. (fryser!)
4. Halsband.
5. Mjukbyxor.
6. Klocka
7. Strumpor.

Sex saker du gjort idag:
1. Surfat. Inte svårt att se det va? *S*
2.  Jobbat ett par timmar
3. Ätit
4. Gett min katt mat
5. Städat kattlåda
6. Slötittat på TV.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min katt Tova Sol, självklart
2. Hälge tidningar
3. DVD-spelare
4. Mobil
5. .Böcker

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Mamma.
2. Tommy, alltså min gubbe
3. En viss vän
4. och en viss vän till.

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? CHOKLAD. Annars tomater! =)


Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa familj
2. Resa till någon grekisk ö och njuta av det.

En sak du ångrar:
1. Inte har gett mer tillräcklig tid med min farfar innan han gick bort.


 Ja det var allt om mig så länge. =)

 Här veckan hade varit i full rulle. Men roligt. Berättar mer till nästa blogg och ev. bilderna kommer med. =)

 Ha det bra. Njut av söndagen så länge ni kan!  Drottningen på sängen hälsar!

 Kram!



Kommentarer
Postat av: Piggelin

Tjo!
Läget?
Hoppas allt rullar på och du njuter av vädret i Sverige..
Hihihi...Kram!

2006-11-03 @ 05:13:20
URL: http://dansarengirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0