Utmanad av Warin!

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Bra Zoo, en djuraffär
Cafe i Activa
Bibliotek, som bokuppsättare. Där arbetar jag fortfarande, snart i 2 år!

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Värsting till syster 1
Sound of Music
Kejsarens nya stil
Monsters Inc


4 städer jag bott i:
Gnesta
Örebro - klart! Det räcker bra för mig. =)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Desperate Housewives
CSI
100 Höjdare
Topmodel



Fyra ställen jag vill åka till:
Finland - besöka min kära mormor
Bali
Cypern
Någon av Greklands öar



Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Buspudlar
Vänners blogg
Dövas Nätverk
Neopets

Fyra favoriträtter:
LAX
Tacos
Sushi
Wok mat
( och självklart är jag GALEN i tomater.)


Fyra ställen där jag trivs:
Mitt hem
Gnesta
Biblioteket
Växthus, fullt med tomater. Då kommer jag begrips bo där och plundra alla som är mogna och redo att bli uppäten! *rap*

 Ja, nu är du väl nöjd, Karin? :) 
 
 Tack för festen igår, Kenny och Neta. Det var roligt! =) Efter festen gick jag och Warin hemåt, så ramlade jag i gräsmattan. Såg inte för kanten, och klantade över. Smart - fick jord på hela jeans-sida där jag föll. Jippi... Dags att boka tvätt och muttrar för mig själv. ;) 
 Jag sov hos Warin, ska snart åka hemåt och pussa min älskande Tova Sol som sitter och längtar efter mig. 

 Trevlig Helg!  // En som håller extra öga på vart hon går i fortsättningen!


Kommentarer
Postat av: Räkan

Tack för fredagskvällen! Roligt att se dig och andra igen. Tråkig att jag klarade inte stanna så länge pga hjärnan's fel! hehe *Kramar*

2006-10-07 @ 22:41:57
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Maaria

Va bra att du hade skoj fredags:)Det va skoj att va med festen..Jo jag vet var du kan tillbringa i tomatväxthus, det är bara följa med mej när jag åker till min föräldrar i Finland, Dom har ju stor växthus med massa tomater.. Tänk dig att dom säljer flera ton med tomater varje år...:)
Ha en trevlig kväll!Kram

2006-10-08 @ 17:56:09
Postat av: Piggelin

Haha... jag kan föreställa mej hur du muttrar!... Så du tänker stanna i Örre? Samma här:d
krma

2006-10-08 @ 22:28:13
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Anna Y

hahahahhaha! ramlade du? druckit för mkt eller nattblind?;)
GE EN PUSS till TOVA!

2006-10-09 @ 19:46:16
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Neta

Haha, stackarn .. Men nu e byxan ren va!? :D Här hålls det ju rena tvätteri .. Nähäha för engångsskull är det bara en ENDA IKEAkasse - superhärligt :) Kul å se din fakta utmaning av Warin! en HEL del känner man igen ;)

2006-10-11 @ 20:26:32
URL: http://zeta0891.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0