Vill ni veta min framtid, läs här!

Hej hopp!

 Tänker klottra snabbt innan jag hoppar i sängen. Innan jag planerar kasta min dator genom fönstret. Typ.

 Allt är som vanligt, inget speciellt att berätta. Jobba, hem, sova, jobba, hem, sova. Puh. Imorgon är det ännu en fredag till, underbart. Jobbar till 17, sen hem och fördmodligen städa lite här, innan Neta och hundar kommer över. De får sitta snällt i vardagsrummet medans min katt, drottningen härskar resten! Det är inte 100% bestämt ännu, får se imorgon. På lördag kopplar jag av. KANSKE ta vinkväll med Räkan om min kille ska ut och träffa sin polare. På söndag är det en viss person som fyller år. Om ni undrar stenhårt vem det är, så finns hennes namn med i här blogg. dessutom i fet stil!  =) GUESS! Mycket svååååårt va?

 Nästa vecka lär jag ha mycket att göra. Ojoj. Kolla nu i min kalender. Jaha.

 Måndag:  19.00 Tyst Teater
Tisdag: Då tar jag hand om praoelev ( en flicka från Birgittaskolan, min lilla slav. Härligt!)
Onsdag: Inspelning i Rådhuset, ska vara med på hemsidan igen, Örebro Bibliotekets hemsida vad nu det är men jaa... Boktips men vet inte hur fort de sätter upp till hemsidan. Jag hör av mig sen. =)
 Torsdag: Tar hand om praoeleven och piska lite på henne, sen på kvällen ska jag vara med på personalfest. Hoppas det blir kul, första gång för mig!
 Fredag: ENDA DAG jag är ledig. Förutom jobba förståss och gråter över min lilla slav slutar sin praktik och återvänder till skolan.
 Lördag: På en volontärkurs kl 9-15.00.
Söndag: Sagotant för barnen under gudtjänsten. Kidnappar några ljuvliga gråtande skrikande barn från sina föräldrarna så sitter och berättar sagor, jagar dem, försöker stoppa dem att klottra på kyrkans väggar, ge dem vett och etikett i en timma. 
 
 Så där ser min vecka nästa vecka. Ser jag fram emot det? Tja! *S*

 Får inte glömma min tvätt också, har bokat på tisdag kl 18-21. Glöm inte nu, Frida!

 Ha det bra! Nu ska jag och drottningen hoppa i sängen.

  Kram från en upptagen människa.

Kommentarer
Postat av: Räkan

Hehe. Vad roligt du är! Jaa mycket svårt att gissa vem fyller år, suck.. ;) Kramar!

2006-10-20 @ 16:04:38
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: praoelev

Taack (A) Det ska bli kul att bli PISKAD *ironi* :)

2006-10-20 @ 17:48:45
Postat av: Neta

Hahaha... Gumman - TACK för allt igår, det va störtmysigt! KRAAAM

2006-10-22 @ 21:28:03
URL: http://zeta0891.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0