Utmanad IGEN av Pezze!

Utmanad av:   http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se/

4 TV program jag brukar se:

CSI, McLeods Döttrar, Desperate Housewives och Navy CIS

 

4 saker jag gjorde igår:

Jobbat, läst ut en manga, diskat, sovit!

 

4 saker jag längtar till:

 

Våren, sommar, semester och få träffa mina vänner

 

4 saker som står på min önskelista:

Hus, skaffa körkort, resa, fler katter/ barn...


4 saker jag tycker om att göra:

Pussa min sambo, umgås med vänner, kela min katt Tova Sol och njuta av lediga dagar! =)


4 saker jag avskyr:

 Bädda sängen, slarvig med pappren, oroa mig om det är nåt fel med Tova Sol, och att jag blir sjuk!

 

4 saker jag åt igår:

 Frukost, fika, lunch, fika, middag!

 

4 bloggar jag utmanar:

 Ni fyra frivilliga! :) 

 

 

 

 Att bli utmanad kan vara tröttsamt! Nu sover jag gott. Godnatt! Zzzzz.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0