Dagen efter Itrim

Hoya!

 Träningsvärk? Jajamän jag har på två ställena, en på magen ( jag är max otränad där jag vet, inget nytt precis.) och så högra ben - skumt. Vänstra ben mår prima. Måste ha missat nåt när jag stretchade mig! Hmm... Hur gjorde jag??? :P  Knäppis jag!!!

 
Min kamera snodde Sara för några helger sedan o fotade mig med Marco, det är en vanlig bild på oss varje kväll, nu ser ni hur vi har det vid datorn jag o Marco! ;) 

  

 
Marco måste snygga till sig! Man vet aldrig om man får oväntat besök på natten! ( Alla bilder togs av Sara)
 


Kommentarer
Postat av: warin

en typiskt marco-pose!! *ser ju inte så skönt sovställning ut! men jo tydligt för honom! :D

2011-11-08 @ 13:33:19
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0