Helgrapport

Hejhopp!

 Ja nu är helgen snart över - imorgon är det ny vecka med nya tag. Blir skönt börja jobba igen efter man har varit hemma en vecka! Hoppas jag är frisk i flera månader framöver tack! ;) 

 Helgen gick snabbt, hade kul och gjort en del. I lördags städade jag och fästmannen hemma, odlat om lite några växter som hade vuxit hemskt sned som den där tornet i Pisa! Nu står de något bättre än tidigare. :) Samt slängt några döda växter. Sen hade jag lördagmys med Neta, Zboys hemma hos Maaria o hennes dotter samt tre hundar. Hennes make låg för de mesta och såg på sport. :)  Han var bussig som körde oss hem senare på kvällen till Neta jag sov över hos Neta o Zboys så min fästman slipper åka o hämta mig så sent.
 Idag har Neta tagit rejäl sovmorgon jag 'rastade' Zboys, såg lite på TV, åt frukost sen tyckte jag väl Neta har sovit tillräckligt. Upp med dig, sömntuta! :P
 Vi fikade hemma hos Netas mor, hon visade vart hon ska flytta till de nyinbyggda husen bredvid. Jättefint! Vi tog liten promenad runt också. :) 

 Nu är man hemma, trött men väntar otåligt på Dexter ska börja kl 22! :)

 
 


 Jag tog foton med mobil ur KNASEN tidning, tycker det var kul. :)

 Yeah, nu ska jag njuta av söndagen!  Ha det bra, folks! :)

Kommentarer
Postat av: Neta

YOH! Tack för senast xD. Alltid underbart & bäst =). Saknar dig redan, massor med KRAAM <3

2011-09-27 @ 08:01:57
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Anonym

åh låter som en riktig myyyys helg! ;) :D



haha ja nollan är ju alltid såååå intelligent! S

2011-09-28 @ 21:36:09
Postat av: warin

Öhh mitt namn försvann?? Nåja iaf det var jag som skrev kommentar här ovan hehe



<3<3<3

2011-09-28 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0