UDS 3-7 sept!

Hello!

 Ja nu är det så här; Tova Sol får jodbehandlingen på Uppsala Djursjukhuset UDS den 3 sept och hämtar hem henne 7 sept men hon bär fortfarande strålningsrisken, så man får inte sova bredvid oss på nätter samt låta inte henne ligga på våra knä det blir svårt härhemma så hon får bo hos min snälla mamma i två veckor. Hon har ett gästrum som vi ska ordna så Tova Sol får bo därinne för de mesta. Hon släpper ut och motionera runt lyan några timmar varje dag det är bättre än ligga kvar på UDS i en liten bur! 
 Det blir tomt utan henne här i TRE veckor. Jag som har aldrig lämnat bort henne! 3 veckor går väl fort? :) Hoppas jag! Sen får vi hålla tummarna att behandlingen hjälper!
 På torsdag är det sista dag hon får äta medicin Felimazole, sen är det slutmedicinerat. Får inte äta det 10 dagar innan behandlingen, då funkar inte joden annars. Agria betalar behandlingen. Summan kommer bli ca 12 000 kr.

 Marco mår fint som vanligt. Skönt! =)

 Ja dagar bara rullar på! Blir nervöst att lämna Tova Sol hos UDS och sen hos mamma, undra hur hon kommer att trivas? *gulp!*

 Ha det bra, folks!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg du har!

2012-08-20 @ 12:35:50
URL: http://justanothervoice.blogg.se/
Postat av: pezze

ohhh.. hon som e en diva så det kommer nog i bli lite svårt..

men hoppas innerligen att hon kommer o trivas...

en go kram från lilla runda jag..

Postat av: Neta

Absolut det kommer att gå bra, hon kommer att leva precis som en drottning hemma hos Pyret, det har jag ju fått erfarenhet av ;). Pussis!!!

2012-08-23 @ 07:39:17
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0