Dagen efter jul!

Hej och fortsätt GOD JUL på er! =)
 
 Igår har man åkt en sväng till Vingåker och firat jul hos min svägerska och sin kille Kalle samt svärföräldrar kom över också. Mysigt blev det verkligen! Äntligen fick jag se hur min svärgerska bor, verkligen en liten jättemysig hus med sin två hundar och en katt. =) Sen har Kalle två egna hundar så det var lite livat med fyra uppmärksamtörstande hundar! Hehehe!
Såg på Kalle Anka och suckade över de klippte bort några scener - sååå FÅNIGT! Därefter glodde vi lite på olika program tills julmat serverades. *dregel* Åt och åt och åt. Proppmätt så att ögonen korsade sig! Mums! Sist men inte minst så kom det roliga; julklapparna! Klockan var nästan 22, och jag hade dålig samvete för katterna hemma. De har ingen kattvakt men jag har gett dom lite extra mat innan vi åkte. Det problemet är att Tova Sol sitter instängt i sovrummet för länge = inte precis roligt tänkte jag.
 
 Ja, fick några bra julklappar iår! Som vanligt - av tradition fick jag en ask Paradis. Självklart! =)
Sen fick jag Eco Bag med kattmotiv på, häftigt! Samt en plånbok. Tommy tycker jag borde ha bättre ordning över mina kort. Vaddå??? Fniss! Och en tung paket som jag förstod direkt av att känna form; en bok! Hur kan man missa om det var en bok? =) Fick boken av Tommys bror Stefan och hans fru Maria. Jätterart av dom! Det är en bok "Stora boken om barn." Det handlar om att vänta, föda och barnets första sex år.  
Har hört mycket bra om boken samt på mitt jobb är den nästan alltid utlånad! Hihi!!! Blir kul läsa sen.
Sist men inte minst fick jag en egen GPS av min make. TJOHOOO!!! Ska pilla och forska den sen idag!
 Sen for vi hemåt till katterna. =)

 Ja idag snöar det mycket så det blir nog vi tar det lugnt inomhus och kollar närmare våra julklappar. Jag gav min make 4 TB hårddisk minne, som han har länge pratat om. Så nu ska han rädda sina fotona och filer från datorn innan den riskerar krascha igen.
 GOD JUL på er!
 
 
 
Foton från förra jul. Hann inte göra litet julhälsning igår!  =)
   

Kommentarer
Postat av: Neta

Verka ju vara vettig bok! Skulle va kul o kika i den nångång. Testat GPS ännu, men antar du inte gjort det om ja k'nner dig rätt ;))
God Fortsättning, KRAAAM!

2013-01-04 @ 14:33:10
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0