Min andra semestervecka!

Åå jag njuter av semestern. Vädret har inte varit det bästa men idag är det toppfint! På tiden! :)
Ska promenera till stan - lite motion sitter nog bra alltid! :) Det är ca 4-5 km. 

 Tova Sols ögon är det inte bra trots hon har genomgått 10 dars ögonmedicin de bara lindrar men försvinner inte. Nu är klådan tillbaka och värre. Jobbigt. Jag längtar efter 7 aug så det är dags för veterinärbesök och HOPPAS de säger att hennes värden är bra då är hon redo att skickas in på jodbehandlingen. Fortare gör vi så slipper hon snabbare dumma Felimazole som gör att hon kliar sig och kräks varje dag. Inte kul för henne. Och jobbigt för mig att se hur hon mår. Uscha! 

 Marco är det bara bra - pigg och glad som alltid. Han gör sin husse sällskap på nätter när han spelar tvspel eller datorspel. :) Ja se karlar båda två! Hihi!

 Jag ska nog kanske ta en sväng till Lanna och göra Lannatjejer sällskap till badet - vet inte om jag ska doppa mig annars räcker bra att ligga och samtalar. :) Hoppas inte jag blir för bränd bara. Gulp! Eftersom jag ska vara fin på lördag! :)

 Solig kramar! 

 


Kommentarer
Postat av: Neta

Du är alltid vacker! Kom ihåg det, min bästa vän! <3

2012-07-25 @ 10:50:38
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

bränn dig nu för fasiken inte du...

inte kul o se en röd vitt vandrande brud uppför altargången... ;P

puss..

Postat av: Linda

Ska du gifta dig?



Solskyddskräm måste du ta med dig. Jag kan inte vara utan skyddskräm!!

2012-07-26 @ 20:49:00
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: warin

Usch fy tusan vad jobbigt med Tovas sol ögonklåda!



Håller tummarna att allt blir bra till slut med henne!! ( jag håller tummarna å mina katter tassarna) hihi



förresten blev ändring, nu är jag ledig 6 och 7e aug då jag bytt pass med en.. Så nu är jag tillgänglig som chaufför om du behöver inför veterinärbesök ;)



<3<3<3

2012-07-30 @ 07:28:44
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0