Älskade piller! :)

Hoho!

 Det har gått bra att ge Tova Sol medicin! Stolt över henne! Fast det är borde MIG jag ska vara stolt över, att ha överlistat henne äta upp sina piller! :) Smugglar dessa i rått kött och sen ge henne innan hon ska få sin kvällsmat, då brukar hon vara hungrig så det bör inte vara svårt att lura henne!
 Det har gått snart en vecka med medicinen, tycker för mig det ser inte mycket skillnad men däremot hennes mage är mycket bättre! Hon bajsar inte lika ofta. Och de kommer ut glada korvar! Jaaa!!!! Hoppas det kommer förbli så! :) 
 Men en sak undrar jag vad det innehåller i hennes medicin? Hon har gjort sönder en leksak för några dagar sedan! Anabola steroider? Fast det står Felimazole på burken men jag är lite tveksam? :)

 Det sjuka är piller innehåller lite gift och massor farligheter tydligen, för när fort man har vidrört rosa pillren och gett Tova Sol måste man tvätta händerna DIREKT. Om man är t.ex gravid måste man ha plasthandskar, se upp med hennes bajs efteråt man måste tvätta händerna... ( men herregud, finns det folk som inte tvättar händer när de har rengjort kattlådor? URK!)  det stod massor varningar o varningar i bipacksedeln. Jäkla små texter det också, jag läste fel rad flera gånger! HAHAHA! 

 Har köpt medicin till mig själv idag. Mina ögon ploppade nästan imorse, bara tre tabletter kvar! 
Jag och Tova Sol knaprar i piller - man kan säga " sån matte, sån katt!" 

 
Kram, folks!!
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ögonen ploppade???



Nä nä, hon kan inte följa med när vi tältar. Hon får vackert stanna hemma och vattna blommorna;). Nästa resa blir nog uppåt kusten, kanske grebbestad..hmm..

2012-06-20 @ 00:10:51
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: pezze

det e du inte ensam om.. jag knaprar piller jag oxå!!!

:P

Postat av: Neta

Det är viktigt att ni är rädda om er! KRAM

2012-06-26 @ 09:59:02
Postat av: Anonym

Godmorgon:) allt bra?

2012-06-26 @ 10:26:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Tigern

vad är det för piller? :)

2012-06-26 @ 10:31:00
URL: http://tigerbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0