Helgen redan slut?

Hotja!!!

 Ja snart ska jag sova. Då är helgen och all roliga slut. Snyft!
Det har varit lugnt helg, på lördagkvällen for jag till Neta för att träffa hennes valp som jag har inte hunnit träffa. Rosa har bott hos dom nu i en vecka och verkar trivas bra. Hon gillar reta Zacco och Zeke och leka med varenda leksak hon hittar! En riktig livlig valp med andra ord! Blir kul se hur hurdan hon kommer vara när hon blir stor och ja, hur STOR kommer hon bli? Hennes föräldrar är ju stora grandisar! 

 
Lilla Rosa! Foto: Jag. Bilden snodde jag från wisserangels.se hemsida. :) Finns flera bilder på unga damen där!

 Det har varit jättefin väder hela helgen med sol, förutom i fredags kväll då åskade det och regnade. Jag tänkte " åå stoldynor kvar på balkongen!" så kutade jag ut och fick se min unge kattherrn Marco ligga på stoldynan. Han tänkte inte minsann flytta på sig fast det åskade ute. Regnet har inte anlänt riktigt då. Jag fick puffa ner honom och tog in dynan DÅ kom ösregnet! :)  Vilken tur!
 Sen lördag och söndag har det varit soligt och härligt. Jag tillbringade mycket med att sitta ute på balkongen o läsa One Piece. Härligt! Jag solade inte mig utan satt mest i skuggan. Orkar inte bli solbränd - jag har tendens bli lätt bränd och får blåsor på huden. Nä det är inte kul! Hellre ta försiktigt. Jag njöt ändå av sommarvärmen! :)
 I lördags har min fästman spelat paintball med några kompisar. Han hade tydligen roligt, när han kom hem svettigt och visade upp gärna sin 'krigskador'. Hihi! 

 Nä nu ska jag hoppa i sängen och sova. Sköt om er! :)

 


Kommentarer
Postat av: Neta

Hihi, tack för hjälpen! Saknar dig redan, massa med KRAAM <3

2012-05-28 @ 10:45:38
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0