Pomodoro

Hej!
 
Nu till lite roligare än min depp-blogg igår om stackars katten! Hoppas innerligt att katten dog direkt när den blev påkörd.
 
 Ja, nu till roligare saker. I lördags har man åkt en sväng till Katrineholm och provkör äntligen bilen en runda. Jag har inte kört på flera månader - jäkla gravidillamående! Nu är det borta. Men iallafall jag körde ganska OK, känns lite ringrostig men tror man blir varm i kläderna snart. =) Glömde alltid varje gång hur roligt det är att köra bil!
Bilförsäljaren, en cool lugn gubbe sa med min svärmor som tolk:
- Vill du ha bilen eller?
Jag låtsades att titta runt i bilaffären.
- Du, jag ser inga flera röda bilar härinne så jag får ta bilen! =)
Han skrattade glatt. Det fanns bara vita, gråa, svarta och blåa bilar. Det är sant! Hihi!
 
 Priset var bra, bilen är en Opel årsmodell 2006 som har bara kört 4700 mil, så den är ändå i ganska ny skick.
 Jag skickade MMS till Neta och frågade om namnförslag till bilen? Min makes volvo heter Harry för bilen har regskylt RRY. Då blev det Harry. Min regskylt står det PMD. Därför lite ehh... något bra namn?
Till slut fick jag svar av Neta. " Pomodoro! Det betyder tomat på italienska, du måste ta namnet!"
JAAAA!!!! Vad kan bli bättre än Pomodoro?!? =) TACK för det fiffiga namnförslaget, Neta! =)
 
 
Min fina Pomodoro! Hoppas vi får åka tusentusentals mil tillsammans!
 
 Imorgon är det ultraljudet för mig på USÖ! Jippie, spännande! Hoppas allt visar som det ska med tomatfröet!
Avslutar nu med nåt passande och roligt;
 
  
Serie Zits, lika skön som alltid! =)
 
 Ha det bra folks!
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Hihiiii, kunde ju ha skickat fler bilder om du skulle blogga :P Jaaavisst, skitbra namn och passande land nu när vi älskar Assissi o dess mat ellerhur :D
*KRAAAM*

2012-10-23 @ 20:08:03
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

Mkt bra namnförslag av Neta!! Verkligen passande! ;) hihi

Jaa Zits, en av mina favorit serier :D

<3<3 ( fin bil förresten!)

2012-10-27 @ 17:49:07
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0