Helgsnack!

Helloj!
 
 Äntligen helg!! Fast jag måste jobba idag, bara 2 timmar sen efter det kan jag säga: Äntligen helg! Hihi!
 
 Tova Sol har varit på UDS i 5 dagar, nu bor hon tillfälligt hos min mamma. Min make har kört bil till Uppsala och hämtat henne och sen kört till min mamma och lämnade katten. Fikade lite sen åkte han hem hit! Så jag låter honom ta sovmorgon idag! =) Han berättar att Tova Sol tar det bra hemma hos sin 'mormor.' Jag tror också hon tycker det är skönt slippa sjukhusmiljön! Inte kul att ligga där i en bur. Jag saknar henne! Håll ut, om 2 veckor får jag hämta hem henne! =) Stackars min make hade kört bil kl 11 tills kl ca 20.00 på kvällen! Jag önskar verkligen jag kan följa med men det får jag inte. Fick betala självrisk + lite tillägg för Tova Sol 3.700 kr, resten står Agria för! Härligt! Det är bra att försäkra sin husdjur!
 
 Med mig och tomatfröet mår bra. Jag börjar bli lite rund om magen, kan fortfarande sova på magen. Passa på och njuta tills jag kan inte det längre. Hihi! Den 24 okt blir det ultraljud!
 
 Förra lördag har man tittat på en beg. bil ska återkomma nästa vecka och provköra. Idag kan jag ju inte, för jag jobbar. Spännande blir det nog. =)
 
Under semester läste jag ut en bok - och det blev lite svårt att läsa ibland när Marco ville se söt ut. Boken heter Jagad av lögner, skrivet av Nora Roberts.
 
 
Zzzzz.... En av Nora Roberts bok..? Nej... se på mig, jag är sötare! Zzzz.....
 
Trevlig helg! =)
 

Kommentarer
Postat av: pezze

<3

Postat av: Dara

Söt söt charmknutte marco! Ja nu gör drottning sitt comeback hos familj K!! Berätta gärna hur det är med henne!! plus tomat fröet!!

2012-10-13 @ 12:08:31
Postat av: Neta

Mys bild! <3 Skönt att allt gick bra och vi visste ju att hon skulle ha de bra o lyxigt hemma hos Pyret! :D

2012-10-22 @ 19:14:10
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0