Pratkarta check!

Hejhå!
 
Igår har man kört lite med bilen mer än vad jag brukade. Jättebra! Jag behöver bli van med bilen, nu när jag hade haft lång paus från bilkörning! Sist jag körde var någon gång i nov?
 Ja då har man varit hos BVC och lekt som en försökkanin. NA repotage kom dit och fotade, filmade och gjorde intervju om vad är pratkarta för nåt. Barnmorskan Anna berättade att hon är tacksam jag ställde upp eftersom INGEN vill ställa upp på repotaget! Ojdå. Blyga folk? =)
 
Pratkarta är ingen märkvärdigt, det är en papper som de har ordnat med olika bilder. De tar fram en bild på amning så ska jag sätta pil på olika grad där ansikten syns från jätteledsen, ledsen, normal, glad, gladare = jättedåligt, dåligt, helt OK, bra, jättebra typ.. så ska jag sätta pil vilken ansikte amningen har fungerat. Typ såna saker!
 Det är fiffigt och lätt att förstå. Inte bara för döva, även folk som har svår eller kan inte svenska kan använda av sånt om tolken kan inte komma.
 
 
Repotaget kommer nog med i NA någon gån nästa vecka! Spännande! Tack Evys gudmor som var med och tagit hand om lilla prinsessa! =)
 
 Idag är vädret trist så det är bara att vara hemma och softa.Bra för växter, men trist för oss hihi!
 På tisdag ska jag till kvinnokliniken för att kolla min dumma sfinkterruptur. Det har inte blivit bättre med såret suck! Får se vad de säger. Blä!
 
 
 Ha de bra!!!

Kommentarer
Postat av: Neta

Jaaa, haha, HOPPAS det blir STORA bilder på DIG på NA;). DU kör jättebra ska du veta :) MEN fortsätt o ÅKA mer till mig FNISS :P KRAM

2013-04-26 @ 12:32:04
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0