Pratkarta-offer

Hej hej!
 
Idag har man åkt en sväng till BVC med raringen. Hennes gudmor Neta följer med.
Sist vägde hon 3,2 kg och idag 3,4 kg. Bra att hon gick upp 200 gram! Ska väga igen nästa vecka. Hon får fortsätta med amningen och mjölkersättning efteråt om hon är inte riktig mätt eller nöjd.
 
 Sen blev jag tillfrågad att vara med på NA repotage om "pratkarta" det är en redskap som man kan kommunicera via den om man råkar inte få tolk, inte bara för döva det gäller också folk som pratar andra språk.
 Jag tänker ja varför inte! Man blir nyfiken hur en pratkarta ser ut, så jag ställer upp vara en försökkanin! =) Neta följer med och underhåller Evy. Blir kul läsa sen i NA.
 
Igår fick Evy besök av sin farfar o farmor samt farmors syster och hennes make. Fick lite presenter och åt smörgåstårta! MUMS!!! I fredags kom Warin över och hälsade på Evy. Vi pratade och fikade lite. Mysigt!
 
Tänk, nästa vecka då är det maj månad! Jisses! Den 2:a maj ska jag till USÖ för sjukgymnastik. Gulp!
 
 Nej nu ska jag amma en liten arg prinsessa. Sen hoppas vi på en bra natt med sömn!
 
 
Finaste sötaste hungrigaste Evy!
 
 Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: warin

Så fin, så himla fin!

Ska bli kul att följa hennes första år, hur hon utvecklas och så !

<3 <3 <3

2013-04-24 @ 19:14:29
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

Finaste bild på finaste Evy! <3 Tack för smörgåsen, vi måste göra det igen massor!!!
PUSS

2013-04-25 @ 20:49:00
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0