Sommarvärmen är här!

Hej i sommarvärmen!
 
Idag har man åkt en sväng hos BVC. Evy har blivit mätt, vägd och gullat av några barnmorskor. =)
Nu är hon 61,5 cm lång och väger 6365 gram samt hennes söta huvud 41 cm. Hon bara växer, min lilla tösa! Nästa besök hos BVC blir 21 aug, då får hon sprutorna igen stackarn,
 
Det har varit riktigt varmt igår och idag - jag njuter! YES! Sommar!!!!!!!
 
 
Evy - full fokus på leksaken!
 
 Evy leker bra i värmen, hon äter bra och sover något bättre! Imponerad! Hon sov idag hela f.m. Jag satt nästan där och rullade med tummarna... När ska hon vakna....? Fniss!
 
 
   

Myror i kroppen, alla leksaker måste undersökas och smakas! Mums! ( eller inte?) T-shirtsen som ni ser, hade jag använt då jag var liten. Hej kära 80-talet! =)
 
 Imorgon kommer Evys morfar och hälsar på! Vad roligt! Första gången Evy får träffa sin moffa. Det blir trevligt! Fikabröd måste handlas imorgon innan han kommer hit från Göteborg! =)
 
Avundsjuk Marco. Vill också leka. Babygymmet ser bara så rolig ut! Hörru lill-matte... leker du färdig snart?
 
Nu ska jag hoppa i sängen och sova. Evy har somnat nyss. Det är klokt om jag gör det samma sak, då orkar man imorgon med mer bus.
 
 God afton!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Puss

2013-08-08 @ 11:20:08
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0