Katter i fokus!

Hejhej!
 
På sista tiden har man babblat bara om min lilla prinsessa Evy! Dags att ändra fokus på katter nu! =)
 
 
Undrar nyfiket om ni kan utskilja vem som vem? Hihi! Det borde inte vara svårt eller hur?
 
Med Marco mår han jättebra, hans födelsedag närmar sig, den 8 juli blir han 5 år! Jisses vad tiden går fort!
Tova Sol går det upp och ner. Lite jobbigt med en gammal katt - vissa dagar mår hon jättebra och glad och sen vissa dagar bajsar hon på vårat säng.
 Tova Sol är lite mager men hon är pigg i maten och dricker bättre vatten. Huvudsaken hon äter o dricker samt går i lådan som det ska till 99 procent! =)
Hon ska nog till veterinären småningom för att kolla upp hennes hälsa. Varför hon bajsar vårt säng? Demens? Struman som spökar igen? Eller nåt annat? Få se! Lilla drottning fyller år snart hon med, den 5 juli blir hon hela 14 år!
 

Jag & Tova Sol kopplade av ute på balkongen för några dagar sedan. Mysigt!
 
 
Min lilla krutgumma!

Tova Sol har lärt sig på morgonen - när Evy skriker, vet Tova Sol det blir snart mat! ( Efter jag har ammat Evy brukar jag servera katter frukost! Hehe!) Vi börjar sakta få in våra rutin härhemma. Katterna har accepterat de har en lill-matte. =)
 
 Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Neta

Heja heja Sol och heja heja Ruffy :) De har det så bäst hos dig Frida <3

2013-06-25 @ 08:56:39
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0